logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۱۷۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرخانه مطبوعات استان زنجان:

افزایش کیفیت گزارش ها و تیتر زنی ها در رسانه های زنجان

افزایش-کیفیت-گزارش-ها-و-تیتر-زنی-ها-در-رسانه-های-زنجان

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان افزایش کیفیت گزارش ها و تیتر زنی ها در رسانه های استان را موید تاثیرگذاری جشنواره مطبوعات زنجان دانست.

یوسف ناصر امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: داوران چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان پس از ارسال آثار توسط مرکز مطالعات و برنامه ریزی وزارت ارشاد معرفی می شوند.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات استان زنجان همزمان با روز خبرنگار،افزود: تلاش می کنیم تعداد سخنرانی ها کاهش یابد چرا که روز خبرنگار مختص به این قشر بوده و باید به بیان مشکلات خود در بین مسئولان بپردازند.

این مسئول از ارائه گزارش خانه مطبوعات استان زنجان از عملکرد این جشنواره خبرداد و گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز یکی از سخنرانان این برنامه است.

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه محل برگزاری مراسم روز خبرنگار هنوز مشخص نشده است، افزود: تلاش می کنیم با برنامه ریزی های انجام شده این جشنواره به نحو مطلوبی برگزار شود.

ناصر در خصوص ارسال آثار به جشنواره گفت: انتظار می رفت امسال آثار کمتری با توجه به شرایط نشریات در سال گذشته ارسال شود که فعلا استقبال خوب است.

بیشتر بخوانید

 

وی با بیان اینکه نشریات در سال گذشته به صورت منظم چاپ نشدند، افزود: این موضوع می تواند در ارسال آثار تاثیر بگذارد.

این مسئول در خصوص اثر گذاری جشنواره مطبوعات بر روی کیفیت اخبار رسانه ها، گفت: به نظر می رسد برگزاری این جشنواره موجب ایجاد فضای رقابتی در بین خبرنگاران استان زنجان شده است.

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان افزایش کیفیت گزارش ها و تیتر زنی ها در رسانه های استان را موید تاثیرگذاری جشنواره مطبوعات زنجان دانست و بیان داشت: این موضوع نشان می دهد که اصحاب رسانه در نگارش خبرها نیم نگاهی نیز به جشنواره مطبوعات دارند.

ناصر با بیان اینکه حتی برخی نشریات و خبرگزاری های استان برای حضور جدی در جشنواره مطبوعات جلسه برگزار می کنند، افزود: آثار خبرنگاران با نظر جمعی به جشنواره ارسال می شود تا موفقیت بیشتری کسب شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر