logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۱۷۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

جشنواره مطبوعات باید فضایی برای رقابت بین خبرنگاران باشد

جشنواره-مطبوعات-باید-فضایی-برای-رقابت-بین-خبرنگاران-باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تلاش شده است تا جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان،فضایی برای رقابت بین خبرنگاران زنجان باشد.

فاطمه کرباسی امروز در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; ،اظهار داشت: جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان امسال نیز با برنامه ریزی های انجام شده از سوی خانه مطبوعات استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تلاش شده است تا این جشنواره فضایی برای رقابت بین خبرنگاران استان زنجان باشد، بیان داشت: هر سال میزان پیشرفت رسانه ها مورد بررسی قرار گرفته و نقاط ضعف نیز مورد توجه قرار می گیرد.

این مسئول بیان داشت: تاکید ما برگزاری اصولی و زیربنایی جشنواره مطبوعات است که مجری و برگزار کننده آن خانه مطبوعات استان زنجان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: تلاش می شود جشنواره مطبوعات استان حمایت و هدایت شود تا در ملی و جهانی برگزار شود.

کرباسی با بیان اینکه تاکید داریم از داورهای سطح بالا برای داوری جشنواره مطبوعات زنجان استفاده شود، بیان داشت: اگر نقطه ضعفی وجود دارد باید با برگزاری کلاس های آموزشی و ورک شاپ های خبر نویسی این نقاط ضعف برطرف شود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به آمار کم آثار رسیده در بخش های کاریکاتور و طنز در سال گذشته، افزود: تلاش می کنیم این نقاط ضعف پیگیری شود.

این مسئول بیان داشت: تلاش داریم در کنار برگزاری این جشنواره شاهد رقابت سالم در بین خبرنگاران استان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برضرورت برجسته سازی نقاط قوت جشنواره مطبوعات استان تاکید کرد و گفت:خانه مطبوعات می تواند در این زمینه نقش موثری داشته باشد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر