logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۱۷۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مادر شهیدان خالقی پور:

سیاهی چادرم بر سرخی خون فرزندانم قداست دارد/ شهدا به خاطر حفظ اسلام و ناموس کشورمان خود را فدا کردند

سیاهی-چادرم-بر-سرخی-خون-فرزندانم-قداست-دارد-شهدا-به-خاطر-حفظ-اسلام-و-ناموس-کشورمان-خود-را-فدا-کردند

مادر شهیدان خالقی پور با اشاره به اینکه قبل از انقلاب در هر جنگی بخشی از خاک کشورمان را از دست می‌دادیم گفت: در جنگ تحمیلی جوانان ما سینه سپر کردند و نداشتند یک وجب از خاک کشورمان در دست بیگانگان بماند.

به گزارش موج رسا; فروغ منهی که مادر سه شهید است در مورد اهمیت چادر و حفظ حجاب اظهار کرد: شهدا برای دفاع و حفظ ارض، ناموس و چادر به مقابله با دشمنان دین و قرآن پرداختند و حال نباید خون پاک این عزیزان پایمال شود که در غیر این صورت فردای قیامت باید در مقابل آنان پاسخگو باشیم.

منهی با تاکید بر اینکه شهدا با شهادت خود تکلیفی سنگین بر دوش ما نهاده اند، افزود: شهدا از خون خود در راه دفاع از ناموس، گذشتند و حال نوبت ما است که با حفظ و رعایت حجاب و عفاف، به وظیفه خود در مقابل آنان عمل کنیم.

بیشتر بخوانید:

مادر شهیدان خالقی پور با اشاره به اینکه زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی مطرح بوده و زنجان در دنیا از این لحاظ شهرت دارد و بانوان زنجانی محجبه هستند افزود: اگر شهدا نبودند معلوم نبود چه بلایی به سرمان می‌آمد و رسیدن کشورمان به پیشرفت فعلی را مدیون شهدا هستیم.

وی عنوان کرد: وصیت کردم بعد مرگم چادر مشکیم را روی مزارم بکشند و روی مزارم بنویسند سیاهی چادرم از سرخی خون فرزندانم برایم قداست دارد.

مادر شهیدان خالقی پور خاطر نشان کرد: به جوانان آینده اعلام می‌کنم ما فرزندان خود را به خاطر انقلاب‌ و اسلام، حجاب و ناموس‌مان قربانی کردیم.

وی با اشاره به اینکه دفاع از انقلاب در همه زمان از وظیفه ما بوده و نباید از حریم ولایت دور باشیم عنوان کرد: سه فرزندم را در راه انقلاب دادم و اگر به تعداد موهای سرم فرزند پسر داشتم برای دفاع از انقلاب و مقابله با دشمنان اسلام به جبهه جنگ می‌فرستادم.

منهی با اشاره به اینکه همه می‌دانند در تاریخ ایران قبل از انقلاب در هر جنگی بخشی از خاک ایران را از دست می‌دادیم افزود: جوانان در جنگ تحمیلی در برابر دشمن سینه سپر کردند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشورمان در دست بیگانگان بماند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر