logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۱۶۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با حضور خدام رضوی؛

عطر و بوی رضوی در پایتخت شور و شعور حسینی پیچید

عطر-و-بوی-رضوی-در-پایتخت-شور-و-شعور-حسینی-پیچید

با حضور خدام رضوی؛عطر و بوی رضوی در دهه کرامت در پایتخت شور و شعور حسینی پیچید.

به گزارش موج رسا; جشن های زیر سایه خورشید امسال در دوازدهمین سال قرار گرفته است و خدام رضوی با سرکشی به مناطق مختلف کشور در برگزاری جشن های این دهه شرکت می کنند.

ارادت شیعیان جهان به امام رضا(ع) موجب شده تا هر ساله جشن های مختلف به مناسبت دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) در کشوربرگزار شود که استان زنجان نیز به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی این جشن ها را به صورت ویژه برگزار می کند.

جشن های سایه خورشید، تلاش دارد با استفاده از فرصت پیش آمده بتواند امام رضا(ع) و فرهنگ رضوی را به جهان و همه انسان های آزادی خواه و افرادی که دل در گرو رشد معنوی دارند، معرفی کند.

جشن های زیر سایه خورشید نیز با حضور خدام رضوی از امروز در زنجان آغاز شده و دیدار با بیماران و خانواده های معظم شهدا و سرکشی زندان ها به همراه پرچم متبرک حرم رضوی از جمله برنامه های خدام رضوی در زنجان است. 

بیشتر بخوانید

دیدار امام جمعه زنجان، عیادت از بیماران،حضور در منازل شهدای مدافع حرم و همچنین دیدار با چند جانباز نیز از دیگر برنامه‌های خدام رضوی در زنجان است. 

جشن خیابانی امروز ساعت 21 با حضورخادمان رضوی در پیاده راه سبزه میدان برگزار می شود و دیدار با علمای پیشکسوت، بازدید از مراکز خیریه مهرانه و انجمن کلیوی، حضور در جمع بیماران مرکز حکیم از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

 جشن بزرگ میلاد نیز در هیأت ثارالله زنجان فردا شب برگزار می شود،حضور در شهرستان ماهنشان، حضور در جشن تیپ 36 انصارالمهدی (عج) و بعد از آن نیز حضور در زیارت عاشورای بازار، حضور در زندان مرکزی و جشن بزرگ خیابانی منطقه فرودگاه زنجان نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی با حضور خدام رضوی است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر