logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۱۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان:

ایجاد 1990 طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان

ایجاد-1990-طرح-اشتغال-برای-مددجویان-کمیته-امداد-امام-خمینی-(ره)-زنجان-

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان :گفت: طی سال 95 تعداد یک هزار و 990 طرح اشتغال برای افراد مستعد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دراستان زنجان ایجادشده است .

به گزارش موج رسا; هدایت صفری امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر تلاش بیشتر درزمینهٔ توسعه مشارکت‌های مردمی و ایجاد اشتغال برای خانواده‌های زیرپوشش اظهار داشت: ایجاد اشتغال یکی از مؤلفههای مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری همه‌ساله نقشه راه کشور را در قالب نام گذاری سال بیان می‌کنند، تصریح کرد : یکی از بسترهای مهم در تحقق شعار سال و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی درک صحیح از آن و ارائه برنامه‌ها و طرح‌های متناسب با آن است .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تأکید بر اینکه در ایجاد اشتغال برای جامعه هدف باید طرح‌های نو و بدیع و دارای اثربخشی و درآمدزایی بالا مدنظر قرار گیرد ، اظهار کرد: ظرفیت‌های بسیاری در حوزه ایجاد اشتغال در قالب طرح‌های نوآورانه در استان وجود دارد که نیازمند همت همگانی و عزم و اراده جمعی در این بخش  است .

صفری تاکید کرد: منظور از «اقتصاد مقاومتی : تولید – اشتغال » در امداد ایجاد بسترهای موردنیاز برای تأمین معاش نیازمندان است وی افزود: فعالیت نوآورانه ، خلاقانه ، جهادی و انقلابی با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و حضور مردم در این وادی بسیار اثربخش بوده و با برنامه‌ریزی درست تلاش مجموعه باید به این سمت هدایت شود.

این مقام مسئول بابیان اینکه آموزش‌های ارائه‌شده به جامعه هدف در حوزه اشتغال باید به سمت‌وسوی اشتغال‌زایی هدایت شود ، ادامه داد: آموزش‌های مبتنی بر نیاز و ظرفیت هر منطقه در بالا بردن اثربخشی طرح‌های اشتغال و ایجاد درآمد پایدار بسیار راهگشاست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: طی سال 95 تعداد یک هزار و 990 طرح اشتغال برای افراد مستعد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دراستان زنجان ایجادشده است .

وی در ادامه خدمات ارائه‌شده در سال گذشته در حوزه اشتغال را مناسب ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد : یکی از مصادیق مهم اقتصاد مقاومتی ایجاد درآمد پایدار برای نیازمندان با رویکرد اشتغال است .

صفری یکی از شاخص‌های مهم در پایداری و اثربخشی طرح‌های اشتغال را بازار سازی و بازاریابی برای این طرح‌ها عنوان کرد و تأکید کرد: بامطالعه صحیح و بررسی ظرفیت‌ها و شناخت استعدادهای مناطق مختلف در استان زمینه‌های لازم برای عرضه تولیدات طرح‌های اشتغال فراهم خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان از برنامه‌های مهم موردنیاز در حوزه اشتغال مددجویان در سال 96 را ایجاد مجتمع‌های تولیدی ، خدماتی با مالکیت انفرادی اعلام کرد و گفت :در تلاش هستیم  این مجتمع‌ها را به‌عنوان یک اولویت کاری  مهم در حوزه اشتغال در تمامی مناطق استان ایجاد نماییم .//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر