logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۱۶۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
گزارش موج رسا از جلسه اصلاح‌طلبان با استاندار زنجان؛

اصلاح‌طلبان حرف نزدند، استاندار زنجان خواستار خروج خبرنگاران از جلسه شد!/ حقیقی: تحت فشار هیچ کس مدیری را منصوب نکرده‌ام

اصلاح‌طلبان-حرف-نزدند،-استاندار-زنجان-خواستار-خروج-خبرنگاران-از-جلسه-شد!-حقیقی:-تحت-فشار-هیچ-کس-مدیری-را-منصوب-نکرده‌ام

نشست نمایندگن احزاب اصلاح طلب و حامی دولت با استاندار زنجان در حالی امروز برگزار شد که نمایندگان این احزاب حاضر به صحبت در جمع خبرنگاران نشدند!

به گزارش موج رسا; نشست اصلاح طلبان با استاندار زنجان در حالی امروز برگزار شد که بعد از گزارش اجمالی خیراله ترخانی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان هیچ یک از اصلاح طلبان حاضر به سخنرانی در این جلسه نشدند تا اینکه استاندار زنجان خود در ابتدا مجبور شد تا سخنانی را ایراد کند.

حقیقی دلیل عدم صحبت دبیران احزاب اصلاح طلب را حضور خبرنگاران عنوان کرد و گفت: اگر دلیل حرف نزدن افراد این باشد بنده از خبرنگاران خواهش می‌کنم که جلسه را ترک کنند.

با وجود اینکه جلسات احزاب با استاندار زنجان همیشه با حضور همه گروه‌های سیاسی برگزار می‌شود، اما این بار قرار بود جلسات اصلاح طلبان و حامیان دولت ساعت 8:30 و جلسه با اصولگرایان ساعت 10 برگزار شود.

با اینکه نمایندگان احزاب اصلاح طلب و حامی دولت در ابتدا حاضر به صحبت نبودند اما با خروج خبرنگاران از جلسه صحبت اصللاح طلبان به قدری طولانی شده بود که حتی جلسه اصولگرایان با استاندار زنجان را نیز تحت تاثیر قرار داده و حتی استاندار زنجان در زمان تعیین شده نتوانسته بود به این جلسه برسد و معاون سیاسی خود را به جلسه فرستاده بود.

فتح‌اله حقیقی امروز در نشست دبیران احزاب اصلاح طلب و حامی دولت با اشاره اینکه تمام جلسات احزاب باید به صورت مشترک برگزار شود، اظهار کرد: برگزاری جلسات امروز احزاب به صورت جداگانه برای این است که وقت بیشتری در اختیار نمایندگان احزاب قرار گیرد.

وی با بیان اینکه همه گروه‌ها باید در چارچوب قانون حمایت شوند، ابراز کرد: حمایت قانونی از احزاب تضمین کننده امنیت جامعه بوده که در این راستا تلاش ما در استان نیز بر همین پایه بوده است.

استاندار زنجان با اشاره به انتصابات انجام شده در استان بعد از حضور به عنوان استاندار زنجان عنوان کرد: در مورد انتصابات باید بگویم که کسی نتوانسته تلاکنون بر انتصابات اثربگذارد یعنی بنده آدمی نیستیم که تحت فشار کاری را انجام دهم.

وی با بیان اینکه انتصابات ما مشخص و در چارچوب قانون بوده است، خاطرنشان کرد: انتصابات در استان به گونه ای بوده که افراد باید شایستگی خود را در گذشته ثابت کرده و انسان پاک دست و پاک چشمی باشند.

حقیقی با اشاره به اینکه سعی کردیم افرادی را انتخاب کنیم که معارض دولت نباشند، ادامه داد: به طور یقین اگر مدیران انتخاب شده معارض دولت باشند، سیاست‌های دولت پیش نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه پاسخ برخی استعلام‌ها در انتصاب افراد منفی بوده است، عنوان کرد: فردی که صادق نباشد را در پستی قرار نخواهم داد.

استاندار زنجان با اشاره به انتصاب بانوان و جوانان در پستهای مدیریتی خاطرنشان کرد: به دنبال انتصاب بانوان شایسته هستیم که در این راستا حتی سه نفر خانم را برای معاونت خودم معرفی کردم که عدم تجربه دلیل مخالفت با انتصاب این افراد بود.

وی با تاکید بر اینکه بیرون از یک مجموعه مدیری را منصوب نمی‌کنم، گفت: حتی پست کارشناسی یک اداره نیز باید از خود آن مجموعه باشد، در خصوص فرمانداریها و مدیران استانداری نیز تاکید بنده انتصاب افراد از خود مجموعه وزارت کشور است.

حقیقی با بیان اینکه در انتصابات به دنبال این بودم تا افرادی را از خارج استان وارد نکنم، افزود: انتصاب معاون سیاسی استاندار و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان از خارج از استان دلایلی دارد.

وی با اشاره به اینکه طولانی شدن روند برخی انتصابات به دلیل همین حساسیت‌ها است، ابراز کرد: در انتصابات شهرستانها نیز تاکید به استفاده از نیروهای خود شهرستان است.

استاندار زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص واحدهای تولیدی تصریح کرد: صادقانه تلاش کردیم تا آنچه که در این خصوص وظیفه یک استاندار است را انجام دهم.

وی با بیان اینکه 6 واحد تولیدی مشکل دار استان را به چرخه تولید برگرداندیم، گفت: با اقداماتی که در حال انجام است، هفت واحد تولیدی راکد را تا پایان امسال به چرخه تولید برمی‌گردانیم.

حقیقی با اشاره به افتتاح طرح توسعه 4 واحد تولیدی خاطرنشان کرد: اگر خواسته‌های این واحدهای تولیدی را دنبال نمی‌کردیم، افتتاح این طرحها محال بود.

وی با اشاره به 91 دیداری که با مسئولان کشوری داشته است، افزود: به دنبال این هستیم تا امسال تعداد بیشتری از مدیران ملی را به استان زنجان بیاوریم تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گیرند.

استاندار زنجان در ادامه به موضوع انتخابات  تصریح کرد: همه گروه‌ها برای انتخابات فعالیت می‌کنند اما آنچه که برای ما مهم است فعالیت در چارچوب قانون است.

وی با اشاره به اینکه به تمامی فرمانداران تاکید کرده‌ام که فعالیت‌ها را رصد کرده و ثبت کنند، ابراز کرد: همه چیز باید در مدار قانون بوده و اعتماد و رضایت ایجاد شود.

حقیقی با بیان اینکه هدف ما اجرای قانون است، عنوان کرد: با بی‌طرفی می‌توان قانون را اجرا کرد و در این راستا مهمترین کار ما در انتخابات مشارکت مردم است.

وی با تاکید بر لزوم آسیب‌شناسی انتخابات گذشته عنوان کرد: تاکید کرده‌ایم که حتی شعب نیز آسیب شناسی شود تا مشخص کنیم مشکل فلان شعبه چه بوده است.

خیراله ترخانی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه 25 حزب اصلاح طلب، مستقل و حامی دولت در استان داریم، ابراز کرد: تعداد حزب اصولگرا نیز در استان 15 مورد است.

وی بیان کرد: برای 6 شعبه استانی از سال 96 درخواست مجوز کردیم که هنوز کمیسیون ماده 10 احزاب پاسخ نداده است.

به گزارش موج رسا؛ با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و عدم موفقیت دولت ‏در عمل شعارهای انتخاباتی‌اش و همچنین عدم موفقیت لیست امید در مجلس دهم، اصلاح طلبان نگران پیروزی در انتخابات مجلس یازدهم هستند.‏

//س

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ ]
مدیریت های اردارات استان زنجان در این سالها بعنوان ..... و ارث بین هم تقسیم شدند
فرم ارسال نظر