logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۱۶۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

متحیرم از ایمان زکزاکی!

متحیرم-از-ایمان-زکزاکی!

رهبر شیعیان نیجریه حقیقتا الگوی ایستادگی است! او نه ‌فقط در برابر شهادت فرزندانش صبر کرد و هرگز لب به شکوه نگشود، که حتی وخیم‌ترین شرایط جسمانی خودش را نیز در مخوف‌ترین محبس دنیا ماه‌ها و بلکه سال‌هاست تحمل کرده است!

به گزارش موج رسا; «حسین قدیانی» در روزنامه «وطن امروز» به تجلیل از مقاومت و ایستادگی رهبر شیعیان نیجریه پرداخت و نوشت:

مردی در رنگ مؤذن پیامبر، سالیانی است که با مقاومت خود و پیروانش در قلب آفریقا بدل به فخر جهان اسلام شده است! متحیرم ریشه در کدام ایمان، کدام معرفت، کدام عقل و کدام عشق دارد اسلام «شیخ زکزاکی» که اینگونه مقاوم ایستاده است! نه رسانه‌ای مظلومیتش را آنچنان که باید و شاید مخابره می‌کند و نه مجامع بین‌المللی پیگیر حال و احوال وخیم او هستند، لیکن رهبر شیعیان نیجریه حقیقتا الگوی ایستادگی است!

او نه ‌فقط در برابر شهادت فرزندانش صبر کرد و هرگز لب به شکوه نگشود، که حتی وخیم‌ترین شرایط جسمانی خودش را نیز در مخوف‌ترین محبس دنیا ماه‌ها و بلکه سال‌هاست تحمل کرده است! در خبرها آمده بود: هر دو زانوی شیخ مظلوم نیاز به عمل جراحی دارد و تپش قلبش هم بسیار نامطمئن است! او بینایی یک چشمش را کامل از دست داده و آن چشم دیگر نیز تنها ۱۵ درصد قدرت بینایی دارد! بدنش هنوز مرکب قطعات گلوله است و اوضاع همسرش نیز در همین حدود! همسری که مادر ۶ شهید است! مادر ۶ شهید! پدر ۶ شهید! و جنایاتی در حد نسل‌کشی؛

با سوءاستفاده از سکوت رسانه‌های جهانی! مکه و مدینه صدر اسلام کجا و صحرای سوزان آفریقا کجا؟! تهران و قم و مشهد صدر انقلاب کجا و بیابان گرم نیجریه کجا؟! براستی! کیستند اینان؟! و شجره اسلام راستین‌شان در دل کدام خاک، این همه با صلابت آبیاری شده که هرچه بیشتر زخم می‌خورند، بیشتر ندای توحید سر می‌دهند؟!

بعد از این همه مدت درد و زجر شکنجه، اخیرا گروهی از پزشکان موفق شدند ملاقاتی با روحانی روسفید عصر معاصر ما داشته باشند و این خروجی دیدارشان: «شرایط جسمی، خراب‌تر از خراب اما شرایط روحی، عالی‌تر از عالی!» با خود می‌اندیشم که شیخ و همسرش در عصر حاضر، همان‌گونه مسلمانند که «یاسر و سمیه» در دوران پیامبر! و این اسلام مقاومت است؛

فتح بزرگ انقلاب خمینی! و این است نشانه‌های واضح عصر ظهور! که چگونه نور در تاریکی و ظلمت آخرالزمان، صحرا به صحرا و بیابان به بیابان می‌رود و در دل رهبر شیعیان نیجریه حلول می‌کند! اما اف بر سازمان لعنتی ملل! اف بر شورای ملعون امنیت!

اف بر مدعیان دروغین حقوق بشر که فی‌الواقع این چشم چشم‌آبی‌های غربی است که کور است، نه دو دیده‌ شیخ شریف ساکن در قاره سیاه!

دست به دعا برداریم! خدایا! ما را از شر این جاهلیت مدرن که دل برای درندگان می‌سوزاند اما نوع انسان را در تقابل با پست‌ترین درندگان در لباس آدمیزاد، تنها رها کرده، نجات ده! و برسان منجی شیخ و همسرش را! جز دعا که کاری از دست ناتوان ما ساخته نیست! دست باز، دست و دل بقیه‌الله است که شکی در ظهورش نداریم اما کی؟! مگر نمی‌بینی تازیانه ابوسفیان را که هنوز بر سر سمیه‌ها و یاسرها بلند است؟!

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر