logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۱۵۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امروز؛

برگزیدگان جشنواره قلم انقلابی زنجان معرفی شدند/ کسب رتبه سوم بخش مصاحبه توسط خبرنگار موج رسا

برگزیدگان-جشنواره-قلم-انقلابی-زنجان-معرفی-شدند-کسب-رتبه-سوم-بخش-مصاحبه-توسط-خبرنگار-موج-رسا

با برگزاری مراسم اختتامیه، برگزیدگان نخستین جشنواره قلم انقلابی زنجان معرفی شدند.

به گزارش موج رسا; اولین جشنواره قلم انقلابی در بهمن ماه سال گذشته آغاز به کار کرد و امروز مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور اهالی رسانه و مسئولان زنجانی برگزار شد. 

این جشنواره با رویکرد‌های اصلی بزرگداشت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین رسالت انقلابی رسانه‌ها مکتوب و مجازی با محور‌های مطالبه گری و عملیاتی شدن مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تبیین مکتب فکری امام با قرائت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مختصات و شاخصه‌های اسلام ناب محمدی در تقابل با اسلام آمریکایی، شاخصه‌های انقلابی گری از نگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برگزار شد.

همچنین کارنامه سیاه شیطان بزرگ در ایران، اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی از منظر حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، انقلاب اسلامی افتخار به گذشته و امید به آینده و انقلاب اسلامی و سند الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت از دیگر محورهای این جشنواره بود.  داوری آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ۱۵ تا ۱۹ فروردین سال جاری برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این جشنواره از بین 96 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره در بخش گزارش خبری فرناز محرر از روزنامه مردم نو،اعظم شامی از خبرگزاری ایرنا،زهرا مقدمی از خبرگزاری مهر زنجان به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در این بخش معصومه مقدمی از خبرگزاری مهر و حسن اکبری از خبرگزاری ایرنا شایسته تقدیر شدند.

در بخش یادداشت این جشنواره احمد بیگدلی از پایگاه خبری نسیم زنجان و مریم احمدی از خبرگزاری ایسنا منطقه زنجان حائز رتبه اول  و دوم شدند.

در بخش مصاحبه نیز زهرا رسولی از خبرگزاری فارس،رحیم مقدمی از خبرگزاری مهر و ملکناز نجفی از پایگاه خبری- تحلیلی موج رسا حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در بخش مصاحبه نیز سجاد کریمی از خبرگزاری ایرنا،نرگس سعادتی از خبرگزاری شبستان و فاطمه تاجبخش از خبرگزاری ایکنا شایسته تقدیر معرفی شدند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر