logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۱۵۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون میراث فرهنگی زنجان خبرداد

راه اندازی قطار گردشگری از اواخر تیرماه در زنجان/ مسیر سنتی گردشگری در کشور تغییر می کند

راه-اندازی-قطار-گردشگری-از-اواخر-تیرماه-در-زنجان-مسیر-سنتی-گردشگری-در-کشور-تغییر-می-کند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: با رایزنی های انجام شده، قطار گردشگری از اواخر تیرماه در زنجان آغاز به کار می کند.

مرتضی کنگاور نظری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده،قطار گردشگری در زنجان راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه قطار گردشگری استان با کمک یکی از آژانس های گردشگری و در قالب تفاهم نامه با رجا راه اندازی می شود، افزود: این تفاهم نامه منعقد شده است و قطار گردشگری در زنجان دوباره آغاز به کار می کند.

این مسئول از راه اندازی قطار گردشگری زنجان از اواخر تیرماه سال جاری خبرداد و گفت: تا زمان برگزاری جشنواره ملی آش ایرانی این قطار به فعالیت خود ادامه می دهد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه اوج حضور گردشگران داخلی و خارجی در جشنواره ملی آش ایرانی است، افزود: قطار گردشگری در این مسیر کمک کار اداره کل میراث فرهنگی برای حضور گردشگران در زنجان است.

نظری بیان داشت: اطلاع رسانی های لازم در خصوص راه اندازی قطار گردشگری انجام شده است و قرار است به زودی شاهد این موضوع باشیم.

وی با بیان اینکه متوازن سازی سفر از تاکیدات دکتر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی است، افزود: در قالب این طرح مسیر سنتی گردشگری از سمت شمال، منطقه مرکزی و اصفهان و شیراز به شمالغرب تغییر مسیر می دهد.

این مسئول بیان داشت: به همین منظور تلاش می شود تا ظرفیت های گردشگری استان های شمالغرب به خوبی ارائه شود تا استقبال از آن افزایش یابد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر