logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۱۴۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

۹۹ درصد فعالیت های تبلیغات اسلامی برون سپاری شده است/برگزاری ۲۳ برنامه به مناسبت روز تبلیغ در زنجان

۹۹-درصد-فعالیت-های-تبلیغات-اسلامی-برون-سپاری-شده-است-برگزاری-۲۳-برنامه-به-مناسبت-روز-تبلیغ-در-زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ۹۹ درصد فعالیت های تبلیغات اسلامی برون سپاری شده است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مسعود صفی یاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی،اظهارداشت: اهمیت تبلیغ را همگان می دانند و از ارکان موفقیت در هر فعالیتی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه تبلیغ در دین نیز تاثیرگذار بوده است و ترویج معارف هم این موضوع را نشان می دهد،افزود: تبلیغ دین به دلیل اهمیت آن به پیامبران، امامان و معصومین واگذار شده است.
این مسئول ادامه داد: تمامی ناملایملات، فشارها و توطئه ها را پیامبر به جان خرید تا دین اسلام رشد و نمو یابد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: پس از انقلاب اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی به منظور احیای امربه معروف و نهی از منکر، تمرکز بر تبیین اسلام اصیل، معرفی اسلام آمریکایی، قاطعیت و صراحت و جدیت در دفاع از ارزش های اسلانی و انقلابی،پیگیری و رصد توطئه های دشمنان،مدیریت تعاملی و توجه به جوانان تشکیل شد.
حجت الاسلام صفی یاری بیان داشت: تمرکز سازمان بر کیفیت گرایی دنبال می شود تا برنامه های تبلیغی به صورت با کیفیت تر برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد:تقویت جایگاه سازمانی،فرهنگی و اجتماعی از دیگر برنامه ها و ماموریت های سازمان تبلیغات اسلامی محسوب می شود.
این مسئول افزود: امروز ضرورت وجود سازمان تبلیغات اسلامی کاهش نیافته بلکه ضریبی فزاینده از دیدگاه مقام معظم رهبری دارد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تمرکز سازمان تبلیغات اسلامی به ترویج اسلام ناب محمدی و مهندسی زیست بوم برای تقویت برنامه ها مطابق با بیانیه گام دوم است.
حجت الاسلام صفی یاری بیان داشت: سازمان به دنبال جایگزینی نگاه جبهه ای و جهادی به جای نگاه سازمانی است.
وی تکیه به مردم در برنامه ها را از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: راهبرد مردم سالاری فرهنگی در حوزه دین است.
این مسئول با اشاره به مقاوم سازی اجتماعی به عنوان یکی از برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی،افزود: برنامه های این سازمان در این زمینه دارای پیوست اجتماعی می شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی تصریح کرد: تقویت نگاه نخبگانی از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی است و ادارات به کانون نخبگانی در آینده نزدیک تبدیل می شوند.
حجت الاسلام صفی یاری یادآور شد: تمامی فعالیت ها در آینده نزدیک بر اساس محله محور تعریف و اجرایی می شود و برنامه های فرهنگی و اجتماعی در قالب این طرح اجرا می شود.
وی ادامه داد: زن و خانواده به عنوان یکی از اصلی ترین برنامه ها مورد توجه بوده و در گام دوم انقلاب مورد توجه قرار می گیرد.
این مسئول گفت: اولویت ما سبک زندگی اسلامی است که در سال گذشته ۲۴ پایگاه سبک زندگی فعالیت داشتند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: گفتمان های دینی در محورهای دانش آموزی و دانشجویی برگزار می شود که ۱۲۰ گفتمان در سال گذشته برگزار شد.
حجت الاسلام صفی یاری گفت: ۹۹ درصد فعالیت های تبلیغات اسلامی برون سپاری شده است.
وی با اشاره به استقرار ۸۰ روحانی در مناطق محروم استان زنجان،افزود: ۷۵ هزار برنامه و فعالیت در این مناطق اجرایی شده است.
این مسئول تصریح کرد: ۲۳ برنامه از اول تا ششم تیرماه به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود که شش نشست تخصصی در این زمینه برگزار می شود.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر