logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۱۴۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس:

بیش از 30 کیلومتر از محور خدابنده-کبودرآهنگ تا هفته دولت افتتاح می‌شود

بیش-از-30-کیلومتر-از-محور-خدابنده-کبودرآهنگ-تا-هفته-دولت-افتتاح-می‌شود

نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: بیش از 30 کیلومتر از محور خدابنده-کبودرآهنگ تا هفته دولت افتتاح می‌شود.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پروژه راه خدابنده کبودرآهنگ با اشاره به اینکه این پروژه در سال 89 کلنگ زنی شده بود، اظهار کرد: تا سال 95 طبق آماری که خود مسئولان راه و شهرسازی استان اعلام کرده بودند، سالانه یک میلیارد تومان بودجه برای این محور اختصاص یافته بود که حرکت خاصی روی است پروژه انجام نشده بود.

وی با بیان اینکه در سالهای 96 و 97 حدود 50 میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار گرفته‌ایم، عنوان کرد: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان قولهایی از ایشان برای این پروژه گرفتیم که 15 میلیارد تومان آن در حال تخصیص است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پنج میلیارد تومان از این اعتبار در اختیار استان قرار گرفته است، ابراز کرد: امیدوارم قولی که امسال به مردم داده بودیم بتوانیم تا هفته دولت حدود 18 تا 20 کیلومتر از کمربندی شهر قیدار نبی و بعد از قیدار به سمت زرین رود یعنی 20 کیلومتر دیگر را افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه امسال حدود 70 کیلومتر از پروژه به پیمانکار واگذار شده است، گفت: اگر این تخصیص بودجه‌ها و روند پروژه به این شکل ادامه یابد در طی چهار سال اینده محور خدابنده به کبودرآهنگ به بهره برداری کامل می‌رسد.

بیگدلی تصریح کرد: از تمام ظرفیت‌های قانونی برای تکمیل این پروژه استفاده خواهیم کرد و سعی می‌کنیم در گرفتن بودجه رایزنی‌های لازم را انجام دهیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر