logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۱۳۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان زنجان:

دستگيري 3 سارق حرفه اي در زنجان/ بیش از 6 هزار ليتر سوخت قاچاق در زنجان كشف شد

دستگيري-3-سارق-حرفه-اي-در-زنجان-بیش-از-6-هزار-ليتر-سوخت-قاچاق-در-زنجان-كشف-شد

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان زنجان با اشاره به دستگیری سارقان حرفه ای زنجان گفت: اعضای سه نفره باند سارقان حرفه ای در زنجان در دام پلیس گرفتار شدند.

جعفر رحمتي در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; از شناسايي ودستگيري 3 سارق حرفه اي منزل، خودرو و تجهيزات مخابراتي با 3 فقره سرقت در زنجان خبر داد اظهار کرد: در پي وقوع سرقت در شهر زنجان  تيمي از ماموران پليس آگاهي شناسايي و دستگيري سارقان را در دستور كار خود قرار دادند.

رحمتي بیان کرد: مأموران با بررسي صحنه هاي سرقت و جمع آوري سرنخ هاي موجود به 3 سارق سابقه دار مظنون و پس از تحقيقات گسترده پليسي با اطمينان از دست داشتن اين افراد در سرقتها، آن ها را با هماهنگي مقام قضائي دستگير كردند.

وي ابراز کرد: در بازجوئي هاي به عمل آمده متهمان با ادله پليسي، به 3 فقره سرقت منزل ، خودرو و تجهیزات مخابراتی اعتراف و پس از تشكيل پرونده به مقام قضائي معرفي شدند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان زنجان از همشهريان خواست توصيه هاي پليس را برای پيشگيري از وقوع سرقت ها جدي گرفته و هرگونه موارد مشكوك را بلافاصله از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامي استان همچنین از توقیف یکدستگاه کامیون تانکردار و کشف 6 هزارو500 ليتر سوخت قاچاق خبرداد و گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی ، حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان زنجان- قزوین به یک دستگاه کامیون تانکردار حامل سوخت قاچاق مشکوک و جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وي افزود: در بازرسي از این کامیون مقدار 6 هزار و 500 ليتر مواد سوختي قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در ادامه بیان داشت: در اين رابطه خودرو توقیف و متهم پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر