logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۱۳۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان خبرداد

افزایش 329 درصدی میزان تهاتر در استان زنجان

افزایش-329-درصدی-میزان-تهاتر-در-استان-زنجان

استاندار زنجان با اشاره به افزایش تهاتر در استان زنجان گفت: میزان تهاتر در استان زنجان 329 درصد افزایش یافته است.

به گزارش موج رسا; فتح اله حقیقی امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به افزایش میزان تهاتر در استان زنجان اظهار کرد: میزان تهاتر در استان زنجان در سال 97 نسبت به سال 96، 329 درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: این روند یک ظرفیت خوبی برای استان زنجان محسوب می شود و از مدیران استانی میخواهم این موضوع را پیگیری کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه برخی از ادارات در استان زنجان در بحث تهاتر عملکرد ضعیفی دارند ولی عملکرد برخی از ادارات نیز رضایت بخش است افزود: علت عملکرد اداراتی که ضعیف عمل کردند باید بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه اداراتی که در بحث تهاتر عملکرد قوی داشتند باید تقدیر شود عنوان کرد: اداراتی که در بحث تهاتر عملکرد ضعیفی دارند باید برای برطرف کردن ضعف های خود اقدام کنند.

حقیقی با اشاره به پتانسیل استان زنجان در جذب اعتبارات ابراز کرد: استان زنجان در این زمینه پتانسیل خوبی دارد و در زمینه جذب اعتبارات ملی نیز باید باید اهتمام ویژه ای انجام شود.

وی با اشاره به آیین نامه شورای توسعه استان و کاهش تعداد کارگروها بیان کرد: این کاهش به معنی اجرای نشدن سایر کارگروهای نیست.

استاندار زنجان با اشاره به کاهش کارگروها از 12 به 4 کارگروه عنوان کرد: هر کسی نظری در این خصوص دارد می تواند نظرات خود را ارائه کند.

وی عنوان کرد: این کارگروه ها مزایای خوبی دارند و معایب هایی نیز دارند که باید در جای خود مورد بررسی قرار گیرد.

حقیقی خاطر نشان کرد: تا بررسی نظرات و راه افتادن چهار کارگروه نیاید کارگروه های فعلی تعطیل شود.

استاندار زنجان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های سازمانهای مردم نهاد اظهار کرد: برای اینکه کارها به صورت کارشناسی انجام شود از صاحبان ایده در اتاق فکر می توان استفاده کرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر