logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۱۳۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

مقام معظم رهبری ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی ندانستند/ بخواهیم سلاح هسته‌ ای بسازیم، آمریکا هیچ غلطی نمی‌ تواند بکند

مقام-معظم-رهبری-ترامپ-را-شایسته-مبادله-هیچ-پیامی-ندانستند-بخواهیم-سلاح-هسته‌-ای-بسازیم،-آمریکا-هیچ-غلطی-نمی‌-تواند-بکند

 نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به دیدار وزیر ژاپن با رهبری، گفت:  در این دیدار مقام معظم رهبری ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی ندانستند.

به گزارش موج رسا;آیت ‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته شهر زنجان، با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهدای مؤتلفه اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان، اظهار داشت: سالروز تاسیس جهاد سازندگی نیز در این روزها است که این نهاد به عنوان یکی از تفکرات دوراندیشانه امام خمینی (ره) محسوب می شود.

وی ادامه داد: این نهاد به دنبال رفع محرومیت از مناطق مختلف بوده و در استان زنجان نیز اقدامات مهمی در این زمینه انجام شده است.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به آمار بین‌ المللی که در سال 1356، مجموعه محصولات کشاورزی  فقط کفاف نیازهای 33 روزه مردم را می ‌داد،افزود: امروز در بسیاری از محصولات استراتژیک کشور خودکفا شده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه در سال های اخیر میزان کشت در کشور رشد تصاعدی دارد، خاطرنشان کرد:  قبل از انقلاب مجموعه تولیدات محصولات کشاورزی 18 میلیون تن بود که پس از انقلاب این آمار به 120 میلیون تن رسیده است.

آیت الله خاتمی استقلال اقتصادی کشور را مرهون پیشرفت های این حوزه عنوان کرد و گفت: یکی از راه‌ های تأمین نیاز داخلی کشور تولید و جلوگیری از واردات است.

وی با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کل استان زنجان هفت روستا برق داشت،افزود: در حال حاضر 90 درصد روستاهای استان راه آسفالته دارند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه به سالروز شهادت زائرین امام رضا (ع) در اثر انفجار بمب اشاره کرد و گفت: مدعیان حقوق بشر در قبال این اتفاق هیچ اقدامی انجام ندادند.

آیت الله خاتمی به دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی ندانستند.

وی گفت: از دیدگاه  مقام معظم رهبری "اینکه ترامپ می ‌گوید قصد تغییر نظام ایران را ندارم دروغ است و اگر می توانست اینکار را انجام می ‌داد."

خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه نظام اسلامی با سلاح هسته ‌ای مخالف است و بارها این موضوع بیان شده است، تصریح کرد: اگر هم می ‌خواستیم سلاح هسته‌ ای بسازیم، امریکا هیچ غلطی نمی‌ توانست انجام دهد.

امام جمعه زنجان گفت: آمریکایی ها دارای چندین هزار کلاهک هسته ‌ای بوده و از آن علیه انسان‌ ها استفاده کرده اند و از دیدگاه مقام معظم رهبری نمی توانند در این زمینه اظهار نظر کنند.//ن

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر