logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۱۳۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخابات کشور:

استعفای یک استاندار و 10 فرماندار برای شرکت در انتخابات/ 39 حوزه انتخابات الکترونیکی برگزار می کنند

استعفای-یک-استاندار-و-10-فرماندار-برای-شرکت-در-انتخابات-39-حوزه-انتخابات-الکترونیکی-برگزار-می-کنند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تا کنون یک استاندار و 10 فرماندار برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا کرده اند.

به گزارش موج رسا; جمال عرف امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان، اظهار داشت: براساس آخرین آمار 30 نفر از مجموعه وزارت کشور برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا داده‌اند.

وی ادامه داد: در مهلت قانونی برای استعفای متقاضیان حضور در انتخابات مجلس،استاندار کهکیلویه و بویراحمد استعفای خود را ارائه کرده است.

این مسئول با اشاره به استعفای 10 نفر از فرمانداران،خاطرنشان کرد: هیچ‌ یک از استعفاها صوری نبوده و افراد دیگری جایگزین این نفرات می ‌‌شوند.

رئیس ستاد انتخابات کشور در خصوص استفاده از امکانات دولتی نیز اظهار داشت: براساس نص صریح قانون هیچ کسی حق استفاده از امکانات دولتی را برای تبلیغ در زمان انتخابات ندارد.

عرف با اشاره به اینکه نظارت‌ برنحوه برگزاری انتخابات نیز به‌صورت مستمر انجام می شود، ادامه داد: با افراد متخلف برابر قانون برخورد شده وقطعا در تایید صلاحیت‌ها این موارد نیز لحاظ می شود.

وی به موضوع برگزاری الکترونیکی انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: تلاش می شود در این دوره نیز همانند دوره قبل در 39 حوزه الکترونیکی برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه در این دوره نیز در حال رایزنی هستیم و در صورت تایید در تعدادی از حوزه‌ها انتخابات به‌ صورت الکترونیکی برگزار می شود،افزود: هرچند دولت آمادگی دارد وارد انتخابات تمام الکترونیک شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر