logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۱۳۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان:

171 مدرسه در استان زنجان مقاوم سازی شدند/ 40 پروژه مدرسه سازی در دست اجرا است

171-مدرسه-در-استان-زنجان-مقاوم-سازی-شدند-40-پروژه-مدرسه-سازی-در-دست-اجرا-است

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه نوسازی و مقاوم مدارس در استان زنجان گفت: 171 مدرسه در سطح استان مقاوم سازی شده و 40 پروژه مدرسه سازی نیز در دست اجرا است.

به گزارش موج رسا; جهانگیر صفری امروز بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان با اشاره به اینکه 171 مدرسه در استان زنجان مقاوم سازی شده است اظهار کرد: در حال حاضر 582 مدرسه در سطح استان زنجان نیاز به مقاوم سازی دارد.

وی با بیان اینکه 308 مدرسه در استان زنجان تخریبی بوده و نیاز به نوسازی دارند افزود: هم اکنون در سطح استان زنجان 25 پروژه مدرسه سازی اعم از پروژه‌های مقام سازی و تخریبی در دست اقدام است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه بعد از صدور شناسنامه فنی برای فضاهای آموزشی در زنجان ارزیابی وضعیت فیزیکی مدارس استان زنجان انجام شد بیان کرد: در این ارزیابی مشخص شد از مجموع یک هزار و 571 مدرسه 668 مدرسه مقاوم است.

وی عنوان کرد: در این ارزیابی مشخش شد که فضای 903 مدرسه نیاز به نیاز به مقاوم سازی دارد.

صفری در ادامه با اشاره به استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی مدارس استان زنجان افزود: سیستم گرمایشی ۹۱۷ کلاس نیز نیاز استانداردسازی دارد.

وی خاطر نشان کرد: برای استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی این تعداد کلاس نیاز به اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان دارد.

علی اکبر فاضلی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه 311 مدرسه در سطح استان زنجان توسط خیران زنجان ساخته شده است افزود: در حال حاضر نیز 20 مدرسه خیرساز در سطح استان در حال ساخت بوده و بعد از تکمیل این پروژه‌ها تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه 11 پروژه توسط خیران در سال گذشته تکمیل شد افزود: در سال جاری 11 پروژه نیز در دست احداث است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر