logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۰

تشکیل پرونده برای ۳ واحد معدنی بزرگ ابهر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر گفت: در حال حاضر پرونده قضایی سه واحد معدنی در مراجع قضایی به علت عدم رعایت ملاحظات زیست محیطی مفتوح است‌.

مشکلی بابت تامین کالاهای اساسی نیست

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: در انبار کالاهای اساسی این اداره کل به مقدار مورد نیاز استان انواع کالاهای اساسی شامل گندم، برنج و شکر ذخیره و نگهداری شده تا در موقع نیاز و بر اساس هماهنگی ستاد تنظیم بازار برای مصرف شهروندان زنجانی اختصاص شده است.

۲۰۰۰ نفر در زنجان رای اولی هستند

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اعلام آمادگی استان برای برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای گفت: بیش از ۲ هزار رای اولی در استان، ۲۱ اردیبهشت پای صندوق‌های اخذ رای می‌آیند.

ساخت باند دوم محور قیدار به زواجر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خدابنده گفت: باند دوم محور قیدار به زواجر تا کمربندی شهرستان خدابنده با اعتباری نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال در دست ساخت است.

برگزاری جشن روز دختر در حسینیه اعظم زنجان

مدیر روابط عمومی حسينيه اعظم زنجان گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) جشن روز دختر در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

معلمان در ارتقاء مطلوب جامعه موثر هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: معلمان مؤثر در مسیر جریان مطلوب در ارتقاء جامعه خود هستند و امروز آسیب‌های بسیاری همانند آسیب‌های اجتماعی نوپدید را مشاهده می‌کنیم که اگر معلمان در روند اصلاح این امور جدی ورود پیدا کنند یقین بدانید مشکلات جامعه ما حل خواهد شد.

مشارکت مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز است

عضو هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: همه اذهان جامعه آگاه هستند که نقش و تاثیر مهمی در رقم زدن سرنوشت کشور خود دارند و مسئله انتخابات یکی از جایگاه‌هایی است که جوامع بشری می‌توانند خودشان را در سرنوشتی که برای آن‌ها رقم می‌خورد، دخالت بدهند.

حضور تیم شهریار ابهر در لیگ فوتسال کشور

رئیس هیأت فوتبال شهرستان ابهر گفت: تیم شهریار ابهر در لیگ سه فوتسال کشور حضور خواهد داشت که امسال با میانگین سن ۲۱.۵ جزء جوان‌ترین تیم حاضر در لیگ است.

برگزاری کارگاه ‌آموزشی برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه دوره گذشته کارگاه آموزشی برای ایثارگران پذیرفته شده در آزمون استخدامی در زنجان اجرا شده است گفت: کارگاه ‌آموزشی هر دوره در زنجان برگزار می‌شود.

مسئولان به فکر دوران بازنشستگی ورزشکاران باشند

بانوی وزنه‌بردار زنجانی گفت: مسئولان باید به فکر دوران بازنشستگی ورزشکاران بعد از دوران قهرمانی نیز باشند و شغلی آبرومند و در شان ورزشکار برای آنها در نظر بگیرند.

۷۰۰ خانوار چند قلو تحت پوشش بهزیستی هستند

مدیر‌کل بهزیستی استان زنجان گفت: هم اکنون این اداره کل نزدیک به ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو را تحت پوشش دارد که از مجموع این خانواده‌های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

اعزام ۲ ورزشکار زنجانی به مسابقات اسکواش

رئیس هیأت اسکواش استان زنجان با بیان اینکه دومین دوره از مسابقات اسکواش به میزبانی استان گلستان در خانه اسکواش گرگان آغاز شده است گفت: دو نفر از ورزشکاران با استعداد زنجانی نیز به این مسابقات اعزام شده‌اند.

برپایی نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان

نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در محل دائمی نمایشگاهای بین‌المللی کاسپین زنجان از مورخ 16 تا 21 اردیبهشت ماه 1403 از ساعت 16 تا 21 همراه با نمایشگاه صنایع‌دستی، سوغات و اجرای موسیقی سنتی در حال برگزاری است.

حضور مردم در انتخابات از ارکان اصلی انقلاب است

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه آنچه که در امر انتخابات مهم است حضور مردم و مردم سالار بودن آن است گفت: حضور مردم در انتخابات از ارکان اصلی انقلاب است.

رد معاینه فنی ۸۶۲۷ خودرو سنگین

رئیس اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از مراجعه ۴۱ هزار و ۹۶۱ دستگاه ناوگان حمل و نقل سنگین طی سال ۱۴۰۲ به مراکز معاینه فنی تحت پوشش این اداره خبر داد که از این میزان ۳۳ هزار و ۳۳۴ دستگاه مورد قبول و ۸ هزار و ۶۲۷ دستگاه در معاینه فنی رد شدند.