logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۷

فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان افتتاح می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه با توجه به مشکلات پیش رو ساخت موزه دفاع مقدس زنجان به تعویق افتاده است، گفت: فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان بزودی افتتاح می‌شود.

واحدهای صنعتی در غرب زنجان احداث می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: غرب زنجان توسعه یافتگی لازم را ندارد در جهت ایجاد عدالت اقتصادی، واحدهای بزرگ صنعتی و معدنی در غرب زنجان در حال احداث است.

تمرکز وزارت صمت بر تولید صادرات‌محور است

معاون هماهنگی محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هم‌اکنون نیاز کشور به تولید و گردش اقتصادی بیش از گذشته اهمیت دارد بنابراین محور تمرکز این وزارتخانه در سال جهش تولید با مشارکت مردم، تولید صادرات‌محور و دانش‌بنیان است.

بارش‌های پراکنده در انتظار زنجان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه روز جمعه سامانه‌ بارشی تقویت و موجب رگبار باران و رعدوبرق در اغلب مناطق استان خواهد شد گفت: بارش‌های پراکنده زنجان را فرا می‌گیرد.

برخورد ۴ دستگاه پژو ۱۵ مصدوم بر جا گذاشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه بسیاری از تصادفات جاده‌ای در اثر عدم تمرکز کافی و خستگی رانندگان ناشی می‌شود گفت: برخورد ۴ دستگاه پژو ۱۵ مصدوم بر جا گذاشت.

عدالت‌محوری از اولویت‌های شورا است+فیلم

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در گذشته بین غرب و شهر زنجان تناسبی وجود نداشت، گفت: عدالت‌محوری و ایجاد توازن از اولویت‌های شورای شهر است.

شهید مطهری در روشنگری جامعه تاثیرگذار بود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان: استاد مطهری در روشنگری اقشار باسواد به ویژه قشر فرهنگی جامعه قدم‌های اساسی برداشته بود و آثار عمیق شهید در احیای فکر دینی اصیل و بی پیرایه بود.

تشکیل ۱۱۰۰ پرونده پزشکی برای بیماران سرطانی در زنجان

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه استان زنجان با بیان اینکه تعداد خیرین در استان برای کمک به بیماران مبتلا به سرطان رو به افزایش است گفت: ۱۱۰۰ پرونده پزشکی برای بیماران سرطانی در انجمن مهرانه زنجان تشکیل شده است.

حرفه آموزگاری با وجود سختی کار برایم شیرین است

مدیر آموزگار مدرسه روستای سنگبین گفت: علاقه بسیار زیادی که به شغل معلمی داشتم و تمام سختی‌ها و مشکلاتش را به جان خریده تا در این مسیر پر هیجان و چالش بر انگیز قدم بگذارم.

دست مایو‌الکترونیک به تولید انبوه می‌رسد

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر گفت: برای نخستین بار در کشور دست مایوالکترونیک بعنوان اولین دست الکترونیک مصنوعی در مرکز توانبخشی در حال تست است که بعد از طی مراحل به تولید انبوه خواهد رسید و نیازهای کشور در این حوزه به خودکفایی خواهد رسید.