logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۷۲۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان زنجان:

واحدهای صنعتی در غرب زنجان احداث می‌شود

واحدهای-صنعتی-در-غرب-زنجان-احداث-می‌شود
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: غرب زنجان توسعه یافتگی لازم را ندارد در جهت ایجاد عدالت اقتصادی، واحدهای بزرگ صنعتی و معدنی در غرب زنجان در حال احداث است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مجید گلشنی‌منفرد امروز در جمع فعالان اقتصادی استان که با حضور معاون هماهنگی محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت بود با اشاره به اینکه استان زنجان دارای نرخ بیکاری پایینی است، اظهار داشت: این استان، جزو استان‌هایی است که دارای شاخص‌های خوبی در حوزه صنایع کشور‌ است.

بیشتر بخوانید

 وی با اشاره به اینکه اجرای عدالت اقتصادی از جمله دغدغه‌های استان است افزود: غرب زنجان توسعه یافتگی لازم را ندارد در این راستا در جهت ایجاد عدالت اقتصادی و توازن، واحدهای بزرگ صنعتی و معدنی در غرب زنجان در حال احداث است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان راه‌اندازی واحدهای بزرگ صنعتی و معدنی سبب رونق شهرستان‌ها و مناطق محروم استان خواهد شد، گفت: رونق و توسعه شهرک شهید شهریاری در غرب زنجان برای ایجاد عدالت‌محوری و توازن اقتصادی در حال پیگیری و انجام است.

وی با اشاره به بهره‌برداری طرح‌های پویا تحریر و پویا پلیمر تا سه ماه آینده در استان، گفت: واحد تولید ماشین‌آلات سنگین صنعتی و معدنی نیز در شهرک صنعتی شهید شهریاری در حال احداث بوده و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

گلشنی‌منفرد با اشاره به اینکه در راستای دستیابی به اهداف، مشوق‌هایی به سرمایه‌گذاران در مناطق محروم شهرستان‌ها اختصاص یافت، اذعان کرد:  تلاش می‌کنیم تا بتوانیم تسهیلات دولتی بیشتری به مناطق محروم اختصاص دهیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه استان زنجان در برخی صنایع همچون نساجی جزو استان‌های برتر کشور است، گفت: در سال گذشته سه حلقه به زنجیره نساجی افزوده شد و در حال حاضر نیز حلقه دوزندگی در حال اضافه شدن به این زنجیره است تا بتوانیم این زنجیره را از تولید پنبه تا پوشاک کامل کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر