logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۱۲۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
وزیر دفاع در گفت‌وگو با موج رسا:

همراهی برخی کشورهای مرتجع عربی با معامله قرن خیانت به مسلمین است/ شکست طرح ننگین معامله قرن حتمی است/ دنبال جنگ نیستیم اما با هرگونه تهدیدی با قاطعیت برخورد می‌کنیم

همراهی-برخی-کشورهای-مرتجع-عربی-با-معامله-قرن-خیانت-به-مسلمین-است-شکست-طرح-ننگین-معامله-قرن-حتمی-است-دنبال-جنگ-نیستیم-اما-با-هرگونه-تهدیدی-با-قاطعیت-برخورد-می‌کنیم

وزیر دفاع با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: همراهی برخی کشورهای مرتجع عربی با معامله قرن خیانت به مسلمین است.

امیرسرتیپ امیر حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: خدا را شاکرم که به همراه همشهریانم در زنجان در راهپیمایی روز قدس که روز بسیار مهمی برای مسلمین است، شرکت کردم.

وی با بیان اینکه روز قدس روز مهمی برای وحدت جهان اسلام است، ابراز کرد: این حضور یک ادای دین نسبت به دفاع از مظلوم در برابر ظالم است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به معامله قرن و همراهمی برخی کشورهای مرتجع عربی با نقشه شوم دشمن عنوان کرد: هرچند که ابعاد این طرح هنوز باز نشده اما آن چیزی که مسلم است، به طور یقین در ادامه اقدامات استکبار و در صدر آن آمریکایی‌ها برای تثبیت رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: بلاتردید هرکسی که با طرح ننگین معامله قرن آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی همراهی کند به اسلام و مسلمین خیانت کرده است.

امیرسرتیپ حاتمی تاکید کرد: معامله قرن مانند دیگر طرحهای دشمن که برای پیشبرد و کمک به رژیم  غاصب صهیونیستی بوده با شکست روبرو خواهد شد.

وی در خصوص آمادگی نیروهای مسلح کشور نیز گفت: .ضعیت دفاعی کشور بسیار خوب است، ما هم از آمادگی کامل برخوردار هستیم و هم خودکفایی و خوداتکایی بسیار بالایی داریم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: سیاست کشور توسط رهبر معظم انقلاب به روشنی بیان شده و آن اینکه ما به دنبال جنگ نیستیم اما با هرگونه تهدیدی با قاطعیت برخورد می‌کنیم چرا که هم اراده این برخورد را داریم و هم از توانایی این امر برخوردار هستیم.

//س

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر