logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۱۱۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در بیانیه بسیج جامعه زنان زنجان آمده است؛

خلع سلاح مقاومت توهمی بیش نیست /طنین صدای عدالت طلبی و حق طلبی در راهپیمایی روز قدس

خلع-سلاح-مقاومت-توهمی-بیش-نیست-طنین-صدای-عدالت-طلبی-و-حق-طلبی-در-راهپیمایی-روز-قدس-

 در بیانیه بسیج جامعه زنان زنجان آمده است؛پیروزی اخیر مقاومت فلسطین درجنگ دو روزه وشلیک 700 فروند موشک به اراضی اشغالی و وادارکردن تل‌آویو به قبول آتش‌بس نشان دادکه خلع سلاح مقاومت توهمی بیش نیست . 

به گزارش موج رسا، بیانیه بسیج جامعه زنان زنجان به مناسبت روز قدس منتشر شد،در این بیانیه آمده است؛
تنها راه نجات قدس شریف ، مبارزه و مقاومت است و دیگر راه ها ، بی سرانجام و عقیم است .
امام خامنه ای ( مدظله العالی ) 24/9/95
 روز قدس ، روز اتحاد جهان اسلام برای حمایت از ملت فلسطین و آرمان مسلمانان برای مقابله با صهیونیسم بین الملل و پایان دادن به سکوت جامعه جهانی در برابر جنایت های اشغالگران قدس است . حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری این روز به عنوان روز اتحاد جهان اسلام با ملت فلسطین ، تمام مسلمانان جهان را به اهمیت مسئله فلسطین و لزوم حمایت از مبارزات حق طلبانه فلسطینی ها به عنوان سنگر اصلی مقابله با دشمنان اسلام و مسلمین آشنا ساخته و مسئله فلسطین را از بعد ملی به بعد جهانی   
تبدیل نمودند .
راهپیمایی روز قدس به‌ عنوان بزرگ‌ترین راهپیمایی ملی پس از 22 بهمن درطول چهل سال گذشته همواره از اهمیت بالای داخلی وخارجی برخورداربوده است وامسال در 10 خرداد ماه درایران اسلامی واقصی نقاط جهان برگزارخواهدشد.

آنچه راهپیمایی سال 98 را متفاوت ازپیش نموده این است که براساس طراحی رژیم صهیونیستی،امریکاوبرخی حکام مرتجع عربی؛رونمایی وعملیاتی سازی طرح موهوم"معامله قرن" به‌منظور نفی «حق بازگشت»فلسطینیان،خلع سلاح مقاومت فلسطینی وبرچیده شدن آن ازسرزمین‌های فلسطین،درست به فاصله چند روز پس ازبرپایی راهپیمایی روزجهانی قدس وتشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی،علنی ورونمایی خواهد شد .                                      
 با این وصف واکنش محکم جهانی نسبت به حق حاکمیت فلسطینیان ونفی"معامله قرن" درراهپیمایی روزجهانی قدس امسال از اهمیت وحساسیت دوچندانی برخوردارشده است هرچندکه پیروزی اخیر مقاومت فلسطین درجنگ دو روزه وشلیک 700 فروند موشک به اراضی اشغالی و وادارکردن تل‌آویو به قبول آتش‌بس نشان دادکه خلع سلاح مقاومت توهمی بیش نیست .                                                                                                               
لذا بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان کشتار مردم بی دفاع فلسطین و محاصره سرزمین و بستن راههای ارسال کمک های بشر دوستانه را محکوم نموده و از مجامع بین المللی به ویژه سازمان ملل متحد و دیگر سازمان های منادی حقوق بشرخواستار است تا پاسخگوی آوارگی ، سرگردانی و دوری مردم مظلوم فلسطین از وطن و سرزمین خود باشند .

راستی چگونه است که عده ای در فراق عزیزان خود اشک می ریزند و عده ای همچون مدعیان حقوق بشر فریبکارانه از کنار آن رد شده و از حنجره آنان آهی هم خارج نمی شود؟ آری اینان باید پاسخگوی کشته شدن هزاران کودک فلسطینی و اشک مادران آنان باشند.
در پایان بسیج جامعه زنان سپاه استان زنجان ضمن تجدید بیعت با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  از عموم مردم شریف استان به ویژه از بانوان انقلابی و همیشه در صحنه زنجان دعوت می کند با حضور با شکوه خود در راهپیمایی روز قدس ضمن محکوم نمودن جنایات صهیونیست غاصب و آمریکای جنایتکار بار دیگر صدای عدالت طلبی و حق طلبی سر داده و با ندای الله کبر طنین آزادی قدس شریف را به گوش جهانیان برسانند .                              

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر