logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۱۱۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

پرداخت بیش از 2.9 میلیارد تومان کمک‌ هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی

پرداخت-بیش-از-2.9-میلیارد-تومان-کمک‌-هزینه-ازدواج-به-مددجویان-زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بیش از دو میلیارد و 920 میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به 1079 زوج نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته پرداخت‌شده است.

هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا اظهار کرد: پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند تحت حمایت از سرفصل‌های حمایتی مهم این نهاد در حوزه حمایت‌های اجتماعی و کمک به ترویج ازدواج آسان در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان مشمول دریافت این خدمت انجام می‌شود، افزود: 1079 زوج نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب این سرفصل های مهم خدمتی این نهاد در سال گذشته راهی خانه بخت شده اند.

صفری ادامه داد: به منظور کمک به تامین جهیزیه نوعروسان و هدیه ازدواج فرزندان ذکور تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بیش از دو میلیارد و 920 میلیون تومان در سال گذشته پرداخت‌شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع کمک های پرداختی بابت کمک هزینه ازدواج زوجهای جوان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بیش از یک میلیارد و 277 میلیون تومان از محل کمک های مردمی تامین شده است، عنوان کرد: به همین منظور یک میلیارد و 643میلیون تومان نیز از منابع داخلی این نهاد هزینه شده است.

صفری با بیان اینکه اولویت ارائه هرنوع خدمت با مددجویان تحت حمایت این نهاد در مناطق محروم و کم برخوردار است ، ادامه داد: با همین نگاه 46درصد از خدمات ارائه شده در این سرفصل در مناطق محروم و کم برخوردار استان زنجان به جامعه هدف این نهاد ارائه شده است.

وی با دعوت از مشارکت خیران برای تامین کمک هزینه ازدواج مددجویان تحت حمایت این نهاد ، گفت: خیران زنجانی می توانند با شماره گیری #024*8877* ،تلفن گویای 0968877، نصب نرم افزار های سکه و سنا  و یا مراجعه به سایت این نهاد به آدرس www.emdad.ir زمینه ازدواج زوجهای جوان نیازمند را فراهم کنند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر