logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۱۱۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت سپندار:

اجرای طرح پرداخت الکترونیکی در 10 آزاد راه کشور

اجرای-طرح-پرداخت-الکترونیکی-در-10-آزاد-راه-کشور

مدیرعامل شرکت سپندار گفت: در مرحله دوم که از اردیبهشت ماه آغاز شده است 10 آزاد راه دیگر به طرح پرداخت الکترونیکی می پیوندند.

به گزارش موج رسا; مظلوم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت سپندار با هدف پروژه تغییر در ساز و کار  پرداخت نقدی آزاد راه ها و تبدیل آن به الکترونیکی فعالیت می کند.

وی با اشاره به فعالیت 22 آزاد راه در کشور،خاطرنشان کرد: در سال 98 شش آزاد راه به مجموعه آزاد راه های کشور اضافه می شود.

مدیرعامل شرکت سپندار یادآور شد: با راه اندازی سامانه آنی رو خودروهای تردد کننده در آزاد راه های کشور به طور خودکار شناسایی شده و مبلغ عوارض با روش های متنوعی قبل، حین و بعد از تردد قابل پرداخت است.

مظلوم با اشاره به اینکه با مکانیزه کردن همه افراد موظف به پرداخت عوارض هستند،افزود: اصل عوارض و جرائم تغییر پرداخت می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مرحله دوم که از اردیبهشت ماه آغاز شده است 10 آزاد راه دیگر به طرح پرداخت الکترونیکی می پیوندند.

 مدیرعامل شرکت سپندار افزود: روش های مختلفی برای پرداخت الکترونیکی در نظر گرفته شده تا مردم با آرامش بیشتری این فعالیت را انجام دهند.

وی ادامه داد: تا به امروز 36 میلیون تردد در جاده های کشور ثبت شده است

این مسئول بیان داشت: با توجه به ماندگاری عوارض آزاد راهی برای تردد کننده ها،مانده حساب همه پلاک های عبور کننده از آزاد راه ثبت و در گلوگاه های قانونی اصل و خسارت تاخیر آنها وصول می شود.

عبدالحسین علی اکبری امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از 28 اسفند سال گذشته اخذ الکترونیکی عوارض آزاد راه زنجان – قزوین آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از بیشتر از دو ماه از برگزاری این طرح می گذرد و مشکلات حل شده است، افزود: این طرح با استقبال خوبی مواجه شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان از پرداخت الکترونیکی آزاد راه زنجان – تبریز از خرداد ماه خبر داد و گفت: به زودی این ازاد راه نیز الکترونیکی می شود.//ن

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ابراهیم ] [ ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ ]
هزینه و کیفیت آزادراه که فرقی نکرده پس به چه دردی میخوره.گ؟
[ نام : ] [ ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ ]
با توجه به این همه شاکی از طرح چطور به این نتیجه رسیدین که از این طرح استقبال شده ؟
فرم ارسال نظر