logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۱۱۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
افشارچی در گفت‌وگو با موج رسا:

تابلوهای هاشمی رفسنجانی از بلوار ملاصدرا و عاصم زنجانی جمع‌آوری می‌‌شود/ خیابان پنجم شهرک کارمندان به نام هاشمی‌رفسنجانی نامگذاری شد

تابلوهای-هاشمی-رفسنجانی-از-بلوار-ملاصدرا-و-عاصم-زنجانی-جمع‌آوری-می‌‌شود-خیابان-پنجم-شهرک-کارمندان-به-نام-هاشمی‌رفسنجانی-نامگذاری-شد

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به تصمیم شورای شهر زنجان در خصوص نام های بلوار ملاصدرا و عاصم زنجانی گفت: تابلوهای هاشمی رفسنجانی از بلوار ملاصدرا و عاصم زنجانی جمع‌آوری می‌‌شود‏.

کاظم افشارچی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مصوبه کمیته نامگذاری در خصوص بلوار ملاصدرا اظهار کرد: با تصمیم اعضای شورای شهر قرار بر این شد تا از ابتدای شهرک اندیشه(بسیجیان) تا تقاطع نصر به نام بلوار ملاصدرا و از تقاطع نصر تا بلوار عاصم نیز به نام عاصم زنجانی نامگذاری شود.

وی افزود: طبق این تصمیم و مصوبه شورا و با تایید فرمانداری تابلوهای هاشمی رفسنجانی که بدون مصوبه در بلوار ملاصدرا و عاصم زنجانی نصب شده بود، باید برداشته شود.

عضو شورای شهر زنجان گفت: اعضای شورای شهر زنجان همچنین در جلسه غیرعلنی شورا خیابان پنجم شهرک کارمندان را به نام هاشمی رفسنجانی نامگذاری کردند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر