logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۱۱۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان؛

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان زنجان اعلام شد/ فریاد رهایی قدس شریف در روز قدس

مسیرهای-راهپیمایی-روز-قدس-در-استان-زنجان-اعلام-شد-فریاد-رهایی-قدس-شریف-در-روز-قدس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان زنجان را تشریح کرد.

سید‌ سعید حسینی، در گفت ‌و‌ گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت:همزمان با آخرین جمعه از ماه پرفیض و برکت رمضان، ‌مردم مؤمن، روزه ‌دار و انقلابی استان زنجان آزادی قدس شریف از چنگال دژخیمان سفاک و غاصب رژیم صهیونیستی را فریاد خواهند زد.

وی افزود: فریادهای آزادی ‌خواهی مردم زنجان همزمان با سراسر کشور و سایر مسلمانان در دیگر سرزمین‌ های اسلامی، در قالب راهپیمایی خوجوش مردمی برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مراسم راهپیمایی در شهر زنجان از ساعت 10:30 صبح از میدان قائم آغاز می شود، گفت: مردم زنجان با راهپیمایی در طول مسیر کوچه مشکی سابق زنجان و محکوم کردن اقدامات این رژیم جعلی،تا مصلی خاتم ‌الانبیای راهپیمایی می کنند.

این مسئول با بیان اینکه سخنران این مراسم امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع است، افزود: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است.

حسینی با اشاره به اینکه مردم شهرستان ابهر از ساعت 11:30، از چهار راه امام حسین(ع) تا مصلای نماز جمعه این شهرستان راهپیمایی برگزار می کنند، افزود:  این راهپیمایی در شهر هیدج ساعت11 از مقابل شهرداری تا مسجد صاحب الزمان برگزار می شود.

وی افزود: در شهر صائین ‌قلعه راهپیمایی از ساعت11 از مسجد صاحب‌الزمان(عج) تا بوستان شهدای گمنام برپا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به این‌ که مردم سلطانیه ساعت 11:30 ظهر از مقابل مسجدفاطمه زهرا  تا میعادگاه نماز جمعه به راهپیمایی می کنند، گفت: مردم ایجرود نیز ساعت 11 صبح، از مقابل بخشداری به سمت میعادگاه نماز جمعه حرکت خواهند کرد.

حسینی ادامه داد: راهپیمایی مردم قیدار از ساعت 11 صبح از میدان شهدا تا مصلی نماز جمعه برگزار می ‌شود و راهپیمایی روز جهانی قدس در خرم دره از ساعت11 صبح روز جمعه از مسجد محمد رسول الله تا مصلی نماز جمعه برگزارخواهد شد.

 وی تصریح کرد: مردم آب‌بر نیز ساعت 11 صبح از میدان امام علی(ع) این شهر تا مصلای نمازجمعه راهپیمایی روز قدس را برگزار می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مردم شهرستان ماهنشان نیز از ساعت 12 ظهر از سه راهی ینگجه تا محل برگزاری نماز جمعه این شهرستان در روز قدس راهپیمایی خواهند کرد.

حسینی از برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در حلب از ساعت 11 از مقابل بخشداری تا مسجد جامع خبر داد و گفت: در چورزق نیز مردم از ساعت11 صبح از مقابل بخشداری تا مسجد جامع راهپیمایی می کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم دندی از ساعت 12 ظهر از مقابل سپاه پاسداران تا محل برگزاری نماز جمعه و مردم پری در همان ساعت از مزار شهدا تا مسجد جامع در این راهپیمایی شرکت می کنند، ادامه داد: مردم انگوران نیز از ساعت 12 ظهر از مقابل سالن ورزشی تا مسجد جامع و مردم قلعه جوق از مزار شهدا تا مسجد جامع راهپیمایی می کنند.

این مسئول از راهپیمایی مردم نوبهار از 11صبح از میدان شهدا تا مصلی نماز جمعه خبر داد و گفت:  مردم سجاس از میدان امام حسین (ع) تا مصلی از ساعت11 و مردم گرماب از پارک معلم تا مسجد جامع از ساعت 11، گفت: مردم زرین رود نیز از ساعت 11 ظهر از میدان توحید تا مصلی نماز جمعه در راهپیمایی دشمن شکن شرکت می کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر