logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۱۱۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

ثبت نام از حامیان طرح اکرام ایتام تا 21 رمضان در زنجان انجام می‌شود

ثبت-نام-از-حامیان-طرح-اکرام-ایتام-تا-21-رمضان-در-زنجان-انجام-می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: دفاتر کمیته امداد،مراکز نیکوکاری و پایگاههای مستقر در مساجد ،حسینیه ها وبقاع متبرکه در  سراسر  استان آماده ثبت نام از حامیان طرح اکرام و محسنین هستند.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری با اشاره به طرح اکرام ایتام اظهار کرد: برنامه ماه مبارک رمضان پرستش حق  وپرواز به سوی خداوند است  که در این ماه مبارک در های  رحمت به روی بندگان خدا گشوده شده، وبرماست که علاوه بربستن دهان برخوردن غذا ، دهان روح را هم به غذاهای حرام  ببندیم .

وی با تاکید براینکه ماه مبارک رمضان  یک فرصت بسیار عالی ومطلوب  برای کارهای خیرخواهانه  است افزود: اوج کار امداد نیز در ماه مبارک رمضان به ویژه در هفته اکرام ایتام است که بایستی عاشقانه ومجاهدانه  وبارویکرد جهادی  ،تفکر بسیجی و انقلابی در خدمت ولی نعمتان باشیم .

صفری با اشاره به اینکه ثبت نام از حامیان طرح اکرام ومحسنین در طول سال انجام می شود گفت: در هفته اکرام ایتام  که از ولادت کریم اهل بیت تا شهادت  ابوالایتام حضرت علی (ع) می باشد دفاتر کمیته امداد در سراسر استان ،مراکز نیکوکاری وپایگاههای ثبت نام از حامیان در مساجد ،حسینیه ها وبقاع متبرکه به ویژه در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان آماده ثبت نام از حامیان  نیکوکار می باشند.

مدیر کل کمیته امداد استان ادامه داد: در این هفته همه دفاتر کمیته امداد در استان و همچنین پایگاههای ویژه این کمیته در لیالی قدر و روز بیست و یکم ماه رمضان در مساجد و محل های برگزاری مراسم احیاء آماده ثبت نام از حامیان است.

صفری تصریح کرد: در طرح اکرام ایتام، حامیان حمایت مادی و معنوی ایتام را بر عهده گرفته و بصورت ماهیانه مبالغی را به حساب آنها واریز می کنند. ودر  طرح محسنین نیز خیران و حامیان نیکوکار، حمایت از خانواده های بیماران صعب العلاج و کودکانی که بدلیل جدایی پدر و مادر، تحت سرپرستی مادر قرار دارند از حمایت های این نیکوکاران بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه 13هزار و 746 حامی حمایتایتام وفرزند محسنین را برعهده دارند افزود: در استان زنجان در حال حاضر  118 یتیم فاقد حامی چشم انتظار حمایت مادی و معنوی حامیان و خیران استان هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان  اضافه کرد: حامیان نیکوکار سال گذشته بیش از  12 میلیارد تومان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد  مساعدت کردند.

صفری ضمن قدردانی از مشارکت مردم نیکوکار استان در برنامه های اجرایی  کمیته امداد گفت: مردم خیراندیش برای ثبت نام در طرح اکرام ایتام می توانند علاوه بردفاتر کمیته امداد وپایگاههای ثبت نام از حامیان با مراجعه  به سایت www.emdad.ir ویاارسال عدد1 به سامانه پیامکی 3000333324 در این طرح خداپسندانه مشارکت نمایند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر