logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۱۱۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان خبر داد

برنامه‌های متنوع بسیج رسانه استان زنجان برای خبرنگاران/ از اردوهای رسانه‌ای مشهد و تهران تا برگزاری جشنواره ابوذر و دوره حرفه‌ای خبرنگاری

برنامه‌های-متنوع-بسیج-رسانه-استان-زنجان-برای-خبرنگاران-از-اردوهای-رسانه‌ای-مشهد-و-تهران-تا-برگزاری-جشنواره-ابوذر-و-دوره-حرفه‌ای-خبرنگاری

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان پیش بینی برنامه‌های متنوع بسیج رسانه استان زنجان برای خبرنگاران‏ خبرد داد.

به گزارش موج رسا; عبدالله جعفری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره برنامه های بسیج رسانه استان زنجان در سال 98 اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی برای امسال پیش بینی شده که در طول سال بادعوت از اعضای این سازمان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان ابراز کرد: فراخوان این جشنواره به زودی در اختیار رسانه‌ها و خبرنگاران استان قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه محورهای جشنواره ابوذر امسال بیشتر در حوزه گام دوم انقلاب خواهد بود، افزود: آثار باید تا یک مرداد ماه در اختیار دبرخانه این جشنواره قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای روز خبرنگار برنامه‌ای از طرف سازمان بسیج رسانه استان پیش بینی شده است، عنوان کرد: اختتامیه جشنواره ابوذر همزمان با جشن روز خبرنگار برگزار خواهد شد.

جعفری به دیگر برنامه‌های بسیج رسانه استان نیز اشاره کرد و گفت: آموزش دوره خبرنگاری حرفه‌ای نیمه دوم مرداد ماه با حضور اساتید برجسته خبر از تهران برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های بسیج رسانه استان در سال 98 برگزاری آموزش سواد رسانه‌ای برای آحاد مختلف جامعه بوده که در پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه امسال اردوی رسانه‌ای را برای بازدید از طرحهای اقتصادی استان پیش بینی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های خوبی که برای امسال پیش بینی شده طرح تریبون ملت است، به این صورت که در هر فصل از سال با دعوت از مسئولان، کارشناسان و خبرنگاران مناظره‌ای در مورد مسائل مهم استان با رویکرد آسیب‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر راه‌اندازی گروه اختصاصی خبرنگاران و عکاسان خبری برای اطلاع‌رسانی عملکرد بسیج اظهار کرد: برگزاری هیئت‌های اندیشه‌ورز نیز از دیگر برنامه‌های سال 98 است.

جعفری با بیان اینکه امسال اردوی بازدید از مراکز رسانه‌ای، علمی و تفریحی تهران را برای خبرنگاران استان پیش بینی کرده‌ایم، افزود: اردوی مشهد مقدس نیز بعد از ماه مبارک رمضان و بعد از جشنواره رسانه‌ای ابوذر برای خبرنگاران استان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اعزام خبرنگاران به میدان‌های تیر جنگی و و تیر سمیناتور(شبیه‌ساز) گفت: آموزشهای کاربردی رسانه‌ای از جمله ظراحی صفحه، فتوشاپ، عکاسی و تدوین را نیز برای امسال در نظر گرفته‌ایم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه با همکاری دیگر نهادها آموزش خبرنگاری در بحران نیز از دیگر برنامه‌های امسال ما خواهد بود، عنوان کرد: دومین فراخوان عضویت در بسیج رسانه استان نیز امسال منتشر خواهد شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر