logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۱۰۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه استان زنجان:

تلاش قرارگاه پیشرفت و آبادانی در جهت خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی/ 36 پروژه عمرانی در روستاهای استان زنجان اجرا می‌شود

تلاش-قرارگاه-پیشرفت-و-آبادانی-در-جهت-خدمت‌رسانی-و-محرومیت‌زدایی-36-پروژه-عمرانی-در-روستاهای-استان-زنجان-اجرا-می‌شود

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه استان زنجان با اشاره به تلاش قرارگاه پیشرفت و آبادانی در جهت خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در سطح استان زنجان گفت: 36 پروژه عمرانی در روستاهای هدف استان زنجان در حال اجرا است.

فرشاد پیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات مختلف قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان گفت: این قرارگاه در 5عرصه مختلف در جهت خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در حال فعالیت است.

وی با تشریع پنج عرصه فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سطح استان تصریح کرد: این پنج محور فرهنگی و اجتماعی٬ سلامت٬ اشتغال و معیشت٬ تعلیم و تربیت و عمران و زیر ساخت بوده که فعالیت‌ها و خدمات رسانی‌ها در سه دهستان قره پشتلو زنجان٬ شیوانات خدابنده و اوریاد ماهنشان انجام می‌شود.

پیری با اشاره به اینکه فعالیت‌های خود را در 89 روستای این سه دهستان آغاز کردیم افزود: خدمات مختلفی با مشارکت مردم و دستگاه‌های دولتی در این روستاها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 36 پروژه توسط قرارگاه پیشرفت آبادانی در زنجان در دست اقدام بوده که بخشی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و بخشی نیز در حال تکمیل شدن است افزود: تامین آب شرب روستای گیلجین٬ تامین آب شرب و خط انتقال روستای اسلام آباد٬ اوش بلاق٬ احداث خانههای عالم در روستاهای بهران بیگ٬ قبله بلاغی از پروژه‌های این قرار در استان زنجان است.

پیری با اشاره به اینکه این قرارگاه در آب رسانی شرب روستایی و کشاورزی فعالیت‌های گشترده‌ای هر سال انجام می‌دهد بیان کرد: در زمینه فعالیت‌های فرهنگی نیز اقدامات خوبی مانند برگزاری کلاس‌های آموزشی از با موضعات مختلفی مانند تاثیرات منفی شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی و غیره برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در زمینه اشتغالزایی و توانمند سازی روستاییان نیز اقدامات خوبی انجام می‌شود عنوان کرد: توانمند سازی مهارتی و فنی جامعه روستایی در حوزه دامداری ویژه دام سبک و زنبور عسل و حوزه کشاورزی انجام می‌شود.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه در زمینه صنایع دستی نیز فعالیت‌هایی نیز توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی انجام می‌شود افزود: در حوزه قالی بافی٬ خیاطی و قلم زنی نیز فعالیت‌های آموزشی انجام می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت و همراهی خوب دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای برنامه‌ها در سطح روستاها افزود: همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و بخشداریها و دهیاریها در اجرای پروژه رضایت بخش است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر