logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۱۰۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان اعلام کرد

170 محکوم جرایم غیر عمد و مالی استان زنجان چشم انتظار کمک‌های مردمی

170-محکوم-جرایم-غیر-عمد-و-مالی-استان-زنجان-چشم-انتظار-کمک‌های-مردمی

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به برگزاری جشن گلریزان گفت: 170 محکوم جرایم غیر عمد و مالی استان زنجان چشم انتظار کمک‌های مردمی هستند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام اسمعیل صادقی نیارکی در سومین جشن گلریزان استان در شهرستان خدابنده که با حضور ائمه جمعه ،فرماندار ،نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مردم نیکوکار خدابنده در تالار صدف این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: چالشی که امروز باآن مواجه هستیم  جمعیت کیفری زندانها ست که نیازمندتوجه و فکری اساسی است .

وی ضمن تشکر از حضور ارزشمند مردم نوع دوست و نیکوکار خدابنده در جشن گلریزان  با بیان اینکه تعداد  180 محکوم مالی و جرایم غیر عمد استان چشم انتظار کمک های مردمی برای آزادی از زندان هستند افزود :امیدواریم با کمک های شما عزیزان در ماه میهمانی خداوند شاهد آزادی تمامی این زندانیان در استان باشیم که اقدامی بسیار خداپسندانه است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه با تأکید بر اینکه جشن گلریزان حرکتی ارزشمند برای آزادی محکومین جرایم غیر عمد و مالی است عنوان کرد: کمک برای آزادی این زندانیان که تحت شرایط خاصی و غیر عامدانه  در زندان هستند موجب شادی دل خانواده زندانیان ،و شادی دل امام زمان( عج) و هم  رضایت خداوند را فراهم خواهد کرد .

لازم به ذکر است در این جشن ، امام جمعه شهرستان قیدار و همچنین حجت الاسلام والمسلمین قدرتی از علمای حوزه علمیه قم مطالبی پیرامون کمک به نیازمندان و مشارکت در کارهای خیر در ماه مبارک رمضان بیان کردند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر