logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۱۰۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نگاهی به برنامه های فرهنگی زنجان؛

نمایشگاه گروهی نقاشی در زنجان برگزار می شود/10مسجد میزبان 10 محفل قرآنی در ماه رمضان

نمایشگاه-گروهی-نقاشی-در-زنجان-برگزار-می-شود-10مسجد-میزبان-10-محفل-قرآنی-در-ماه-رمضان

نمایشگاه گروهی نقاشی در زنجان با حضور هنرمندان و مسئولان زنجانی در زنجان گشایش می یابد.

به گزارش موج رسا; این هفته،همچون هفته های گذشته برنامه های متعدد فرهنگی در زنجان برگزار می شود که می توان به برگزاری نمایشگاه گروهی نقاشی اشاره کرد.

نمایشگاه گروهی نقاشی مهدی چیت سازها، ابراهیم گنجیان، رضا نصرتی، وحید محمدی، جواد مدرسی در زنجان برگزار می شود

محل برگزاری این نمایشگاه گالری مان و تاریخ برگزاری آن از 31 اردیبهشت تا 9 خرداد ماه سال جاری است.

علاقه مندان می توانند در ساعات ۱۷ الی ۲۱ هر روز از این نمایشگاه بازدید کنند.

همچنین نشست آزاد و گفتگو با هنرمندان روز اول خرداد ماه سال جاری از ساعت ۱۷ الی ۲۰ و کارگاه گروهی تکنیک و اجرا روز دوم خرداد از ساعت ۱۰ الی ۱۷ در محل دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه برگزار می شود.

 

*برگزاری جلسه نقد کتاب ظلمت در نیمروز

جلسه نقد کتاب ظلمت در نیمروز با حضور مترجم کتاب اسدالله امرایی،روز جمعه 24 خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

این مراسم از ساعت 18 با حضور علاقه مندان در سبزه میدان،  کوچه سید فتح اله ، جنب درب ورودی مسجد سید ،  پلاک ۶،موسسه فرهنگی مشکات زنجان برگزار می شود.

 

*افتتاح نمایشگاه آثار "دومین سوگواره ملی عکس"

نمایشگاه آثار "دومین سوگواره ملی عکس" از عاشورا تا اربعین" شهرستان ابهر، با حضور معاونت هنری و سینمایی و جمعی از مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و سرپرست انجمن سینمای جوان دفتر زنجان با همراهی هنرمندان و عکاسان برجسته استان زنجان در گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره)افتتاح شد.

گفتنی است: ٢٤ اثر این نمایشگاه ،گزیده ای از ۷۲ اثر منتخب راه یافته به نمایشگاه و کتابچه دومین دوره سوگواره ملی عکس" از عاشورا تا اربعین سال ۹۵" ابهر است که از میان ۱۴۴۷عکس ارسالی از ۶۳ شهرستان انتخاب شده است.

 این نمایشگاه  از ٢٨ اردیبهشت تا ٢ خردادماه در محل گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی زنجان برای بازدید عموم برقرار است.

 

 *10مسجد میزبان 10 محفل قرآنی در ماه رمضان

در راستای برگزاری جشنواره رمضان،جلسات تدبر در قرآن کریم برگزار می ‌شود که امسال تدبر سوره مبارکه انسان در نظر گرفته شده است.

برنامه تدبر در قرآن کریم از بیست و سوم تا دوم خردادماه یعنی از هفتم تا هفدهم ماه رمضان پس از نماز مغرب و عشاء در مساجد منتخب اجرایی می ‌شود.

این برنامه در مسجد امام محمد باقر (ع) اراضی پایین کوه، مسجد قائم آل محمد کوی فرهنگ، مسجد امام حسین (ع) سعدی شمالی، مسجد ثارالله شهرک شهدا، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) خان ناظم، مسجد سفینه النجا بلوار استقلال، مسجد ولیعصر (عج) شهرک امیرکبیر، مسجد داودقلی دلجویی، مسجد امام صادق (ع) انصاریه، موسسه قرآنی کلمه‌النور شهرک لاله هر شب پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

این برنامه با موسسه قرآنی کلمه‌النور معاونت قرآن عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می‌ شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر