logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۱۰۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

پیام ارتش ونزوئلا به آمریکا: سلاح در دست، منتظرتان هستیم

پیام-ارتش-ونزوئلا-به-آمریکا:-سلاح-در-دست،-منتظرتان-هستیم-

پرسنل نظامی ونزوئلا با شرکت در رژه وفاداری به رئیس جمهور این کشور، آمادگی خود برای دفاع از میهنشان را به رخ کشیدند.

به گزارش موج رسا; پرسنل نظامی ارتش ونزوئلا با شرکت در رژه وفاداری به «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور این کشور در روز جمعه، حمایت خود از دولت قانونی این کشور و آمادگی برای هرگونه نبرد احتمالی با آمریکا را نشان دادند.

 به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» این رژه روز جمعه در ایالات «آراگوا» و حین بازدید مادورو از این منطقه رخ داد. نظامیان وفادار ونزوئلایی حاضر در این رژه  فریاد زدند: «فقط کسانی که اهل ‌مبارزه‌اند ،حق دارند (در میدان نبرد) حاضر باشند. شما، هرگز به کشور من حمله نخواهید کرد. آمریکایی کوچک گوش کن. ما آماده‌ایم. با سلاح در دستانمان... منتظر شما هستیم.»

 

 

 به نوشته اسپوتنیک ،رئیس جمهور ونزوئلا نیز در این مراسم حضور داشت و بیش از یک مایل دوشادوش پرسنل نظامی در این رژه شرکت کرد. مادورو در این مراسم ضمن سخنرانی برای حضار، به شدت از «امپریالیسم آمریکا» انتقاد کرد.

 

 

«خوان گوایدو» سوم بهمن ماه 1397 با حمایت‌های آمریکا و متحدانش، خود را رئیس‌جمهور ونزوئلا خواند و به فاصله کمتر از نیم ساعت نیز «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا نیز در بیانیه‌ای او را به عنوان رئیس‌جمهور موقت ونزوئلا به رسمیت شناخت.

 

 

آمریکا مدت‌هاست به جهت تغییر نظام در این کشور فشارهایی را به ونزوئلا و مردم آن وارد کرده و حتی مقام‌های ارشد کاخ سفید تهدید به حمله نظامی کرده‌اند. (جزئیات بیشتر)

این اقدام‌های مداخله جویانه آمریکا و متحدان غربی‌اش با مخالفت ایران، روسیه، چین،کوبا، بولیوی، ترکیه و برخی کشورهای دیگر مواجه شده است.

 

 منبع؛ فارش

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر