logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۱۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش استان زنجان:

اسکان 1739 نفر از مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان استان زنجان

اسکان-1739-نفر-از-مسافران-نوروزی-در-مراکز-اسکان-فرهنگیان-استان-زنجان

رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تاکنون یک هزار و 739 نفر میهمان در قالب 302 خانوار بوده در مراکز اقامتی آموزش و پرورش پذیرش و اسکان شده‌اند.

فضائیل خاتمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: از ابتدای آغاز اسکان فرهنگیان کشور در مراکز اسکان استان زنجان تعداد302 خانواده  در قالب یک هزار و 87 نفر از میهمانان فرهنگی به مراکز اسکان معرفی شده اند.

وی تصریح کرد: تا پایان چهارم فروردین ماه ، 1739 نفرروز در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان اسکان داده شده اند.

خاتمی ضمن تاکید بر ضرورت ارائه خدمات رفاهی مناسب و مطلوب برای فرهنگیان و خانواده های آنان اظهار داشت: با توجه به ارتقاء سطح خدمات مراکز اسکان استان نسبت به سالهای قبل، تمامی مراکز پذیرش فرهنگیان در اقصی نقاط استان آماده پذیرایی از مهمانان فرهنگی هستند تا آنان با خاطره خوشی استان زنجان را ترک کنند.

وی افزود: امسال 76 مدرسه با 760 کلاس برای اسکان مهمانان فرهنگی از سراسر کشور در مناطق مختلف آموزش و پرورش استان زنجان آماده‌سازی شده است.

رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه کیفیت اتاق‌های پیش‌بینی شده نسبت به سال گذشته ارتقا یافته است، بیان کرد: امسال گروه‌های سطح الف و ویژه برای اقامت مسافران آماده‌سازی شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر