logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۱۰۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان:

پیگیری بیمه اولویت برنامه انجمن صنفی خبرنگاران زنجان است

پیگیری-بیمه-اولویت-برنامه-انجمن-صنفی-خبرنگاران-زنجان-است-

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان گفت: یکی از مهمترین اولویت های انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان پیگیری بیمه این قشر فهمیم جامعه است.

رضا رحیم پور در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ،با اعلام این مطلب،اظهار داشت: در این راستا نخستین جلسه مشترک این انجمن برای بررسی چگونگی ساز و کار بیمه خبرنگاران با حضور مدیرکل تامین اجتماعی تشکیل شد .

وی افزود: تمام دغدغه های بیمه ای خبرنگاران به مسئولان تامین اجتماعی اعلام و مقرر شد برای اتخاذ راهکار تامین بخشی از حق بیمه خبرنگاران جلسات سه گانه تامین اجتماعی ،فرهنگ وارشاد اسلامی و انجمن خبرنگاران برگزار شود.

این مسئول بیان داشت: در عین حال از تفاهمنامه جدیدی مابین سازمان تامین اجتماعی و معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد شده است که بر اساس آنن با توجه به نوع کار خبرنگاران دو شرط  لزوم رابطه مزد بگیری و محل کار ثابت حذف و این قشر می توانند با معرفی و تاییدیه مراجع صلاحیت دار به عنوان خبرنگار خود را بیمه کنند.

رحیم پور خاطر نشان کرد: این تفاهمنامه بیمه شدن خبرنگاران را تسهیل کرده اما  چون حق بیمه ۲۷ درصد را خود خبرنگار باید پرداخت کند لذا انجمن صنفی خبرنگاران پیگیر  تامین بخشی از این مبلغ توسط دولت یا وزادرت ارشاد است که امید است تحقق یابد.

وی گفت: همچنین بانهاد کتابخانه های عمومی مبنی بر عضویت رایگان اعضای انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان رایزنی شده است.

این مسئول بیان داشت: با صدور این کارت عضویت جستجو در منابع مورد نظر در تمام کتابخانه های ایران با در افت کد کاربری و رمز امکانپذیر است.

رحیم پور بیان داشت: علاقه مندان با ارائه یک قطعه عکس و تکمیل فرم مربوطه (موجود در دفتر انجمن ) اقدام کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر