logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۱۰۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرلشکر سلامی:

دشمنان ایران از درون دچار پوکی استخوان هستند

دشمنان-ایران-از-درون-دچار-پوکی-استخوان-هستند-

فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان ما به آخر خط رسیده اند و برغم هیبت ظاهری، از درون دچار پوکی استخوان هستند.

به گزارش موج رسا; به نقل از سپاه نیوز سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین رونمایی از بزرگترین سامانه جهادی کشور که با حضور فرماندهان سپاه های استانی در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، شرایط امروز انقلاب اسلامی را حساس تر از هر زمان دیگری توصیف و گفت : این مقطع از تاریخ به دلیل آنکه دشمن با تمام ظرفیت های ممکن خود به میدان تقابل با ما پای گذاشته است، سرنوشت سازترین مقطع انقلاب اسلامی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه امروز در فراز یک تقابل تمام عیار با دشمن قرار داریم گفت: دشمنان ما امروز با اعمال راهبرد فشار حداکثری و به میدان آوردن تمامی ظرفیت ها سعی در ایجاد تزلزل در ذهن ها و قلب ها و شکستن ثبات قدم و پایداری ملت ایران دارند؛ اما غافل از آنکه آرامش، امنیت ،عزت و شکوه ملت ایران مرهون میدانهای مقاومت، ایستادگی و پایمردی بوده و به فضل الهی دشمنان در این عرصه نیز ناکام خواهند ماند. وی افزود: دشمنان ما به آخر خط رسیده اند و برغم هیبت ظاهری، از درون دچار پوکی استخوان هستند.

سر لشکر سلامی برخورداری از نعمت رهبری بزرگ، آرمان و ملت بزرگ و نیز دشمنان و رقبایی در مقیاس جهانی را از عناصر اقتدار ایران اسلامی برشمرد وافزود: زمانی که امام خمینی( ره) از راهبرد دفاع همه جانبه سخن گفتند، ما قادر به درک آن نبودیم؛ در حالی که این الهام ، شهود و احساس درونی عمیق ایشان نسبت به تحولات آینده بود؛ در واقع امام بزرگوار ما تشخیص دادند که روزگاری ما در صحنه دفاعی همه جانبه در برابر دشمنان قرار خواهیم گرفت .

وی دامنه قدرت هر کشور را به وسعت آرمانها و ذهن های بزرگ آن کشور توصیف و تصریح کرد: آرمان ما اتصال به ظهور و حاکمیت ارزشهای الهی در جامعه بشری است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عین توجه به واقعیات و عدم توقف در آن ، در نقطه کانونی آرمان گرایی و آرمان خواهی قرار دارد.

فرمانده کل سپاه در پایان با تأکید بر اینکه بسیج در میدان عمل رشد می کند، نقش آفرینی جهادی و ایثارگرانه آحاد مردم به ویژه بسیجیان در یاری رساندن به هموطنان سیل زده را بسیار ستودنی خواند و خطاب به فرماندهان اظهار کرد: برای بسیج میدان عملی از جنس جهاد بسازید.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر