logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۱۰۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان خبرداد

ارتقای پست کارکنان بالای 15 سال سابقه در دادگستری استان زنجان

ارتقای-پست-کارکنان-بالای-15-سال-سابقه-در-دادگستری-استان-زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه سرمايه‌هاي انساني از مهم‌ترين عوامل بهره‌وری و افزایش سطع خدمات به مراجعین در يك مجموعه به شمار مي‌روند گفت: کارکنان بالای 15 سال سابقه در دادگستری استان زنجان ارتقای پست می‌یابند.

به گزارش موج رسا; و به نقل از روابط عمومی دادگستری زنجان حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در حاشیه جلسه کمیته فرعی طبقه بندی مشاغل کارکنان دادگستری اظهار کرد: در راستای احقاق حق و اجرای عدالت در همه بخشهای دادگستری در اقدامی ارزشمند باتصمیم کمیته فرعی طبقه بندی مشاغل کارکنان دادگستری استان تعداد 34 نفر از کارکنان اداری بالای 19 سال سابقه که دارای پست‌های پایین بودند بدون اینکه هیچ درخواست یا تقاضایی در این زمینه داشته باشند ارتقاء پست یافتند.

وی هدف از این اقدام موثر و اثر گذار در مجموعه را در راستای بالا بردن انگیزه، روحیه خدمتی و برخورداری کارکنان از حقوق و مزایای بیشتر برشمرد و خاطر نشان کرد: در ادامه این سیاسیتها سایر کارکنانی که دارای 15 سال سابقه خدمتی هستند ارتقاء پست خواهند گرفت.

رئیس کل دادگستری استان زنجان خاطر نشان کرد: سرمايه‌هاي انساني از مهم‌ترين عوامل بهره‌وری و افزایش سطع خدمات به مراجعین در يك مجموعه  به شمار مي‌روند لذا بهره‌وری، بالاترين اهميت را در سازمان‌ها دارد که نتیجه آن بر عملکرد سازمان‌ها و حتی جامعه اثرگذار است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر