logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۰۹۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان:

برگزاری برنامه‌های بدون مصوبه و حرمت‌شکن پذیرفتنی نیست/ پیگیر قانون شکنی‌ها در دانشگاه زنجان هستیم

برگزاری-برنامه‌های-بدون-مصوبه-و-حرمت‌شکن-پذیرفتنی-نیست-پیگیر-قانون-شکنی‌ها-در-دانشگاه-زنجان-هستیم

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان با اشاره به اتفاقات این روزهای دانشگاه زنجان گفت: پیگیر قانون شکنی‌ها در دانشگاه زنجان هستیم.

حجت‌الاسلام علی قره داغی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مصوبات شورای فرهنگی دانشگاه زنجان اظهار کرد: آن چیزی که در شورای مطرح مطرح شد این بود که آقایان عنوان کردند که قصد برگزاری یک جشن در خوابگاه خواهران و یک جشن نیز در خوابگاه برادران را دارند که با بحث‌هایی که در این خصوص انجام شد و مصوبه از این قرار شد هفته بعد جشنی در خوابگاه برادران برگزار شود و برای خوابگاه دختران مصوبه‌ای در خصوص  جشن همراه با موسیقی نداریم.

وی با بیان اینکه اتفاق روی داده خوابگاه دختران در دو روز پیش هیچ گونه مصوبه‌ای از شورای فرهنگی نداشت، ابراز کرد: جشنی در شورای فرهنگی به مناسبت هفته خوابگاه‌ها مصوب شد، البته بحثهایی نیز مطرح شد که به خاطر ماه مبارک رمضان حتی این جشن هفته آینده نیز برگزار نشود اما در پایان مجوز برای برگزاری جشن همراه با موسیقی در خوابگاه برادران صادر شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه ما نیز دو شب پیش باخبر شدیم که برنامه را تغییر دادند، عنوان کرد: آن برنامه‌ای که مجوز شورای فرهنگی دانشگاه را نداشته باشد، غیرقانونی است. هفته پیش هم یک برنامه بدون مصوبه در دانشگاه زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این اتفاقات قانون شکنی و قانون گریزی است، خاطرنشان کرد: امیدواریم جلوی این سهل انگاریها گرفته شود، بنده پیگیر این موضوع هستم که چرا برنامه‌ای بدون مصوبه برگزار می شود.

قره‌داغی با اشاره به اینکه مصوبه برگزاری جشن خوابگاه برای هفته بعد بود نه دو روز گذشته ادامه داد: موسیقی که برای خوابگاه برادران مصوب شده بود، موسیقی ضعیف بود و برای خوابگاه دختران هیچ نوع موسیقی مصوب نشده است.

وی با بیان اینکه موسیقی پخش شده و همچنین حرکات انجام شده در دو شب گذشته پذیرفتی نیست و از نظر ما ، گفت: پیگیر این قانون شکنی در دانشگاه زنجان هستیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر