logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۰۹۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

القای جنگ نظامی سرپوشی برای عملکرد ضعیف برخی مسئولان است/ عدم توانایی آمریکا در اداره جنگ

القای-جنگ-نظامی-سرپوشی-برای-عملکرد-ضعیف-برخی-مسئولان-است-عدم-توانایی-آمریکا-در-اداره-جنگ

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: القای جنگ نظامی سرپوشی برای اقدامات و عملکرد ضعیف برخی افراد و مسئولان در داخل کشور محسوب می شود.

محمد اسماعیلی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: القای جنگ نظامی از سوی برخی افراد در داخل کشور، حربه کسانی است که با فریب افکار عمومی تا به امروز توانسته اند به اهداف خود برسند و طبیعی است دوباره از این ابزار استفاده کنند.

وی افزود: افرادی که کفایت و لیاقت لازم را برای مدیریت کشور را نداشتند با القای اینکه مردم جنگ می خواهند و یا صلح،همواره به دنبال اهداف خود بوده اند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه با وجود وضعیت اسف بار اقتصادی،برخی ها به دنبال ایجاد جنگ روانی در جامعه هستند، افزود: این در حالی است آمریکایی ها توان حمله به نظام جمهوری اسلامی  را نداشته و و اداره چنین جنگی در توان آمریکا نیست.

اسماعیلی با اشاره به اینکه امروز اهداف متعددی در منطقه توسط آمریکایی ها در اطراف ایران ایجاد شده است اما در تیر رس نظام اسلامی است،خاطرنشان کرد: نظام اسلامی توان دفاع از خود را داشته و می تواند دشمن را پشیمان کند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی ها در داخل کشور همیشه با ترساندن افکار عمومی قدرت را به دست گرفته اند، تصریح کرد: این افراد و جریانات برای باقی ماندن در قدرت از این حربه استفاده می کنند.

اسماعیلی بیان داشت: این افراد با فریب افکار عمومی شرایط را به گونه ای ایجاد می کنند که مردم یا به وضعیت فعلی راضی باشند و یا طلبکار نباشند.

وی گفت: القای جنگ نظامی از سوی کسانی است که نتوانسته اند کشور را مدیریت کنند و در واقع این القائات سرپوشی برای اقدامات و عملکرد ضعیف این افراد است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر