logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۰۹۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نمایندگان مجلس شورای اسلامی:

سخنرانی سردار سلامی در مجلس بسیار غرا بود

سخنرانی-سردار-سلامی-در-مجلس-بسیار-غرا-بود
عبادی نماینده مرم بیرجند در مجلس شورای اسلامی، گفت: ایران همواره آمادگی مقابله با هر تهدیدی را دارد و منافع آمریکا در تیررس ما قرار دارد. اگر اتفاقی هم بیفتند این ایران است که بر نیروهای آمریکایی غالب است.

به گزارش موج رسا; صبح امروز جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد و در این جلسه سردار سلامی جزئیاتی از تحرکات اخیر آمریکایی ها در منطقه مطرح و اذعان داشت: اعزام ناو آمریکایی به منطقه تنها یک جنگ روانی است و آمریکا با توجه به توان نیروهای دفاعی ایران و ضعف آسیب‌پذیری ناوهای هواپیمابرش جرات و قدرت جنگ علیه ایران را ندارد.

در همین خصوص برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانا تحلیل و ارزیابی خود از سخنان مطرح شده از سوی فرمانده کل سپاه را مطرح کردند که در ادامه آن را می خوانید.

نماینده مردم بیرجند: سخنرانی سردار سلامی در مجلس بسیار غرا بود/ آنچه مشخص است این است که آمریکا برنامه ای برای جنگ با ایران ندارد

سید محمد باقر عبادی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی که با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد، گفت: در جلسه غیر علنی بسیار صحبت های خوبی را از سوی فرماندهی محترم سپاه شنیدیم. نطق سردار سلامی بسیار غرا بود و تحلیل هایی از سوی ایشان مطرح شد که همه آن را نمی توان گفت اما آنچه مشخص است این است که آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد.

وی با بیان اینکه آمریکا فقط به دنبال عملیات روانی در منطقه است، اظهار داشت: آنچه که الان در صحنه جهانی اتفاق می افتد این است که آمریکا با جنگ روانی سراغ ما آمده و این آرایش جنگی که آمریکایی ها روی آن مانور می دهند موضوعی است که همواره در منطقه رفت و آمد داشته اند و مسئله تازه ای نیست. بنابراین نباید آن را به منزله تحرکات جنگی علیه ایران برشمرد.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: انسجامی که سپاه و ارتش و مردم دارند موجب شده که دشمن هیچگاه به فکر حمله به ایران نباشد و این بار نیز هیچ برنامه ای برای حمله به ایران وجود ندارد.

عبادی در بخش پایانی اظهارات خود گفت: ایران همواره آمادگی مقابله با هر تهدیدی را دارد و منافع آمریکا در تیررس ما قرار دارد. اگر اتفاقی هم بیفتند این ایران است که بر نیروهای آمریکایی غالب است.

نماینده شیراز: تهدیدات آمریکا جدی نیست/ هیچ جنگی علیه ایران رخ نخواهد داد

مسعود رضایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار سلامی گزارش از اقدامات و تحولات منطقه ارائه کرد و از استحکام ایران و نیروهای نظامی کشورمان در مقابل هر نوع تهدیدی سخن گفت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: سردار سلامی از جنگ روانی آمریکایی ها سخن گفت و به این مسئله اشاره کرد که هیچ جنگی علیه ایران رخ نخواهد داد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تهدیدات آمریکا جدی نیست و ایران نیز استوار و با اقتدار مقابل دشمن ایستاده و هیچ ترسی نیز از مانورهای آمریکایی ها در منطقه نداریم.

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر