logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۰۹۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

اعمال اشد مجازات قانونی برای گرانفروشان و محتکران کالا/ پرونده‌های گرانفروشی در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه رسیدگی می‌شود

اعمال-اشد-مجازات-قانونی-برای-گرانفروشان-و-محتکران-کالا-پرونده‌های-گرانفروشی-در-ماه-مبارک-رمضان-به-صورت-ویژه-رسیدگی-می‌شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید بر تشدید برخورد با متخلفان در ماه مبارک رمضان گفت: اشد مجازات قانونی برای گرانفروشان و محتکران اعمال می‌شود.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص نحوه برخورد با متخلفان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به اینکه در این ماه تقاضا برای خرید برخی از کالاها افزایش پیدا کرده در این راستا مراجع نظارتی نیز نظارتهای خود را افزایش دادند.

وی تصریح کرد: تعزیرات حکومتی نیز با تشکیل گشت‌های مشترک سیار و با حضور در بازار در راستای کمک به امر نظارتها و در حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از اجحاف در حق مردم گشت‌های مشترک را برگزار می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه در صورت وجود پرونده‌ تخلف نسبت به صدور حکم در محل اقدام می‌شود ابراز کرد: بلافاصله نسبت به اجرای آن نیز اقدامات قانونی انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در این ایام باید تشدید و مقابله با گرانفروشی هم انجام شود تعزیرات حکومتی ضمن اینکه به صورت فوق‌العاده به پرونده تخلفات رسیدگی می‌کند مجازات‌های قانونی را هم اعمال خواهد کرد.

ممیزی عنوان کرد: اشد مجازات قانونی نسبت به متخلفین این حوزه‌ها اعمال شده و پرونده‌هایی که در این حوزه و در این ماه تشکیل می‌شود در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

وی ابراز کرد: مجازات‌هایی که برای متخلفان در ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده متفاوت با سایر ایام بوده و قطعا با متخلفان برخوردهای شدیدتری انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در خصوص مقابله با احتکار کالاهای اساسی عنوان کرد: بلافاصله بعد از تشکیل پرونده و احراز احتکار بودن کالا انجام شد اقدام قانونی در اسرع وقت انجام می‌شود.

وی بیان کرد: بلافاصله کالاهای احتکار شده با نظارت مامورین سازمان بازرسی در بین مصرف کننده‌ها توزیع شده و علاوه بر آن مجازات‌های قانونی نیز برای متخلفات اعمال می‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر