logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۰۹۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان در گفت‌وگو موج رسا:

کاسبان ترس فضای جامعه را ملتهب نکنند/ القای تقابل نظامی ایران و آمریکا جنگ روانی دشمن و نقشه ستون پنجم آنها در داخل است

کاسبان-ترس-فضای-جامعه-را-ملتهب-نکنند-القای-تقابل-نظامی-ایران-و-آمریکا-جنگ-روانی-دشمن-و-نقشه-ستون-پنجم-آنها-در-داخل-است-

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به برخی جوسازیها در ملتهب کردن فضای جامعه گفت: کاسبان ترس فضای جامعه را ملتهب نکنند.

آیت‌الله علی خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برخی جوسازیها که کاسبان ترس در جامعه ایجاد می‌کنند، اظهار کرد: همه باید بدانند که جنگ نظامی با ایران برای آمریکایی‌ها نمی‌صرفد بنابراین آمریکا هیچ گاه به دنبال جنگ نظامی با ایران نبوده و نخواهد بود.

وی با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی قابل مقایسه با چهل سال گذشته نیست، ابراز کرد: اینک خود آمریکایی‌ها خوب می‌دانند که چطور ناوها و پایگاه‌های آنها در تیررس موشک‌های ماست بنابراین آنها هیچ گاه دنبال جنگ نظامی نمی‌روند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن با فشار اقتصادی قصد دارد خود را قوی نشان داده و ما را ضعیف جلوه دهد، خاطرنشان کرد: نباید گول سخنان فریبکارانه رئیس جمهور آمریکا که در راستای جنگ روانی است را خورد.

وی با تاکید بر اینکه جنگ نظامی گزینه آمریکایی‌ها برای مقابله با ایران نیست، تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای که از ملتهب کردن فضای جامعه کاسبی می‌کنند این موضوع را در جامعه القا می‌کنند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به جنگ روانی روی آورده‌اند، خاطرنشان کرد: متاسفانه عده‌ای هم در داخل به این جنگ روانی دشمن دامن می‌زنند که ممکن است از گروه کاسبان ترس باشند یا نیروهای نفوذی دشمن که با این کار می‌خواهند به اهداف خود برسند.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین عرصه جنگ ما با آمریکا عرصه اقتصاد است، گفت: جمهوری اسلامی قوی‌تر از دورانهای گذشته است و کسی در این شرایط جرات حمله نظامی به ایران را ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه عده‌ای منافع خود را در ترساندن مردم می‌بییند، اظهار کرد: عده‌ای نقش ستون پنجم دشمن را در این شرایط بازی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز بارها تاکید فرموده‌اند که آمریکا به دنبال تقابل نظامی با ایران نخواهد بود، گفت: ایشان بارها تاکید فرموده‌اند که قدرت جمهوری اسلامی اجازه تجاوز به کشور را نخواهد داد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر