logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۰۹۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

اقدام متقابل ایران در قبال برجام باید مدت‌ها قبل انجام می‌شد/ جمهوری اسلامی ابزارهای زیادی برای برخورد با دشمنی‌ها در اختیار دارد

اقدام-متقابل-ایران-در-قبال-برجام-باید-مدت‌ها-قبل-انجام-می‌شد-جمهوری-اسلامی-ابزارهای-زیادی-برای-برخورد-با-دشمنی‌ها-در-اختیار-دارد

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس‏ با اشاره به اقدام اخیر دولت در برخورد با بدعهدی‌های غربی‌ها گفت: اقدام متقابل ایران در قبال برجام باید مدت‌ها قبل انجام می‌شد‏.

فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدام متقابل جمهوری اسلامی در مورد بدعهدی‌های غربی‌ها در برجام اظهار کرد: مضوع اخیر دولت در این خصوص اقدام به موقعی بود که می‌بایست قبل تر از اینها انجام می‌شد.

وی با بیان اینکه مردم نیز در راهپیمایی روز گذشته با حمایت از تصمیم شورای عالی امنیت ملی نشان دادند که در کشور انسجام، یکپارچکی و یکدلی خوبی وجود دارد، ابراز کرد: مردم نشان دادند که وقتی مسائل کشور به جاهای حساس می‌رسد، با هر سلیقه‌ای که باشند، به صحنه می‌آیند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی اختلافات سیاسی به خاطر منافع ملی کنار می‌رود، عنوان کرد: صبر در برابر اروپایی‌ها و همچنین آمریکایی‌ها کافی است و به نظرم بیشتر نیز برایشان وقت داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ما هنوز از برجام خارج نشدیم اما طرف مقابل باید بداند که صبر ما هم حدی دارد، افزود: باید اقدام قاطعی در برابر غربی‌ها انجام داد تا آنها بفهمند که جمهوری اسلامی در عزم خود برای برخورد با بدعهدی‌ها جدی است.

احمدی با بیان اینکه تمام ارکان نظام برای انجام اقدام متقابل در برابر غربی‌ها اتفاق نظر دارند، خاطرنشان کرد: کشور باید یکپارچه شده و همه آرایش مقابله در برابر دشمن را به خود بگیرند.

وی بیان کرد: دشمن بداند که جمهوری اسلامی ابزارهای برای برخورد با دشمنی‌ها را دراختیار دارد و هرجا لازم باید از این ابزارها استفاده خواهد کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر