logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۰۹۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

شاهد برگزاری انتخاباتی قانونی، سالم و با مشارکت حداکثری خواهیم بود/ رسانه‌ها وظیفه ایجاد بستر برای مشارکت حداکثری را دارند

شاهد-برگزاری-انتخاباتی-قانونی،-سالم-و-با-مشارکت-حداکثری-خواهیم-بود-رسانه‌ها-وظیفه-ایجاد-بستر-برای-مشارکت-حداکثری-را-دارند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به انتخابات اسفند ماه امسال گفت: شاهد برگزاری انتخاباتی قانونی، سالم و با مشارکت حداکثری خواهیم بود.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی امروز در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس اظهار کرد: با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های قانونی و تجربیات انتخابات خوبی را پشت سرخواهیم گذاشت.

وی با بیان اینکه مبنای عمل ما در انتخابات «میزان رای ملت است» خواهد بود، ابراز کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری رای را حق الناس می‌دانیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان بیان کرد: با عنایت به این دو حوزه شاهد برگزاری انتخاباتی قانونی، سالم و با مشارکت حداکثری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه روسای کمیته‌ها نسبت به تشکیل جلسات اقدام کنند، عنوان کرد: مستندسازی در تمام فرایند انتخابات تا اعلام نتیجه باید انجام شود.

مرادی‌نافچی تصریح کرد: در حوزه آمار واجدین شرایط تنها ستاد انتخابات مرجع رسمی خواهد بود و هر گونه اطلاعات در حوزه انتخابات باید با هماهنگی این ستاد باشد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در کنار ما مسیر انتخابات را پیش ببرند، ادامه داد: رسانه ها وظیفه ایجاد بستر برای مشارکت حداکثری را دارند.

معاون سیاسی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید با هماهنگی و وفاق زمینه مشارکت را فراهم کنیم، اظهار کرد: اشرافیت قانون بر تمام فرایند انتخابات مورد توجه جدی خواهد بود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر