logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۰۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان:

ثبت‌نام ۱۱۷۲ نفر در استان زنجان برای انتخابات شوراها/ثبت‌نام در روز جمعه نیز در تمامی فرمانداریها و بخشداریها انجام می‌شود

ثبت‌نام-۱۱۷۲-نفر-در-استان-زنجان-برای-انتخابات-شوراها-ثبت‌نام-در-روز-جمعه-نیز-در-تمامی-فرمانداریها-و-بخشداریها-انجام-می‌شود

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان از ثبت‌نام ۱۱۷۲ نفر در استان زنجان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

بهروز مهدوی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به آمار ثبت‌نام کنندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان زنجان تا پایان روز چهارم اظهار کرد: ۱۱۷۲ از روز نخست ثبت‌نام تا به امروز در استان زنجان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کردند.

وی افزود: از این تعداد ۲۳۵ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ۹۳۷ نفر نیز برای شوراهای روستایی هستند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با بیان اینکه ۴۶ نفر از ثبت‌نام کنندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا زنان هستند عنوان کرد: ۱۱۲۶ از ثبت‌نام کنندگان نیز مرد بوده که از روز نخست تا به امروز ثبت‌نام خود را تکمیل کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طبق آمار از صبح امروز تا این لحظه ۴۶۵ نفر ثبت‌نام کرده‌اند گفت: ۷۶ نفر از این تعداد برای شوراهای شهر و ۵۸۹ نفر نیز برای شوراهای روستایی ثبت‌نام کرده‌اند.

مهدوی خاطرنشان کرد: از افرادی که امروز ثبت‌نام خود را تکمیل کرده‌اند ۲۳ نفر زن و ۴۴۲ نفر نیز مرد هستند.

وی با تاکید بر اینکه فردا جمعه نیز تمامی فرمانداریها و بخشداریها باز بوده و ثبت‌نام از داوطلبان را انجام می‌دهند، ابراز کرد: فردا ثبت‌نام از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل د و انتخابات استانداری زنجان تصریح کرد: فرمانداران در صورت وجود داوطلب بعد از ساعت ۱۸ نیز می‌توانند ثبت‌نام را ادامه دهند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی بیان کرد: ثبت‌نام تا روز یکشنبه ۶ فروردین ادامه دارد و توصیه و درخواست ما این است که دوطلبان ثبت‌نام خود را به روز آخر موکول نکنند چرا که ما پیش‌بینی می‌کنیم با ترافیک سنگین مراجعه‌کنندگان در روز آخر مواجه شویم.  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر