logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۰۷۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
موج رسا خبر می‌دهد

چه کسی جانشین کیروش در تیم ملی می‌شود؟/ از نگرانی در مورد پول مربی بزرگ خارجی تا مطرح نبودن دایی و برانکو و مذاکره با لوپتگی

چه-کسی-جانشین-کیروش-در-تیم-ملی-می‌شود؟-از-نگرانی-در-مورد-پول-مربی-بزرگ-خارجی-تا-مطرح-نبودن-دایی-و-برانکو-و-مذاکره-با-لوپتگی

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روند مذاکره فدراسیون با مربیان خارجی را تشرح کرد و گفت: گزینه‌های مختلفی مورد مذاکره فدراسیون هستند.

فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه مذاکرات رئیس فدراسیون فوتبال با گزینه‌های سرمربیگیری تیم ملی ادامه دارد، اظهار کرد: این مذاکرات هنوز به نتیجه نهایی منجر نشده است، از طرفی باید مسائل مالی را در رابطه با انتخاب سرمربی در نظر داشت.

وی با بیان اینکه گزینه نهایی باید مورد موافقت اعضای هیئت رئیسه قرار گیرد، ابراز کرد: هنوز گزینه خاصی روی میز نیامده و مذاکرات همچنان ادامه دارد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه استفاده از مربیان داخلی در کادر مربی خارجی مورد تاکید هیئت رئیسه است، گفت: در خصوص اینکه آیا سرمربی ایرانی برای تیم ملی انتخاب شود، حرفی نزده‌ایم و هنوز اسمی از امثال آقای دایی که فوتبال ایران را با وی می‌شناسند به میان نیامده است یعنی هنوز هیچ اسمی به صورت قطعی به هیئت رئیسه نیامده است که بخواهیم بگوییم آقای دایی جزو گزینه‌ها هست یا نه، بنابراین اینکه برخی از رسانه‌ها از قول بنده گزینه بودن آقای دایی را تکذیب کردند، درست نبود.

وی با اشاره اظهارنظر داورزنی در مورد اینکه فدراسیون فوتبال در انتخاب سرمربی تیم ملی باشگاه‌هایی را که با مربیان‌شان قرارداد دارند، دچار مشکل نمی‌کند، عنوان کرد: وزارت ورزش متولی دو باشگاه بزرگ پایتخت بوده و می‌تواند در این خصوص اظهارنظر کند، البته باید توجه داشت که اسمی از برانکو نیز برای سرمبیگیری تیم ملی وجود ندارد.

اصفهانیان با بیان اینکه آقای تاج مذاکرات زیادی را با مربیان کشورهی مختلف انجام داده است، افزود: مذاکرات آقای تاج با مربیان کشورهای صاحب فوتبال است اما هنوز به جمع بندی نرسیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نظر آقای تاج و همچنین هیئت رئیسه انتخاب مربی بزرگ خارجی است، بیان کرد: باید مبالغی که قرر است به این مربیان داده شود نیز مورد توجه قرار گرفته و تامین شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ‏با اشاره به اینکه سبکی که کارلوس کیروش در تیم ملی پیاده کرد، گفت: اینکه قرار است سبک آقای کیروش در تیم ملی ادامه یابد یا نه به نظر و سبک مربی جدید تیم ملی بستگی دارد.

وی در مورد مذاکره فدراسیون فوتبال با خولن لوپتگی سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا افزود: آقای تاج با گزینه‌های مختلفی مذاکره داشته و اینکه این فرد نیز جزو گزینه‌ها بوده یا نه باید شخص رئیس فدراسیون اظهار نظر کند چون هنوز چیزی قطعی نشده است.

اصفهانیان با بیان اینکه مذاکرات با مربیان قاره‌های مختلف انجام می‌شود، عنوان کرد: هر مربی که به توافق نهایی با فوتبال ایران برسد سرمربی تیم ملی خواهد بود و همه باید برای موفقیت فوتبال کشور از آن حمایت کنند که ممکن است اروپایی یا از هر قاره دیگری باشد.

به گزارش موج رسا، با توجه به اظهارنظر امروز داورزنی معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه اینکه فدراسیون فوتبال در انتخاب سرمربی تیم ملی باشگاه‌هایی را که با مربیان‌شان ‏قرارداد دارند، دچار مشکل نمی‌کند و همچنین نظر فدراسیون در مورد انتخاب مربی بزرگ خارجی می‌توان به این نتیجه رسید که دایی و برانکو در لیست گزینه‌های فدارسیون قرار ندارند، از طرفی هم یکی از اعضای هیئت رئیسه مذاکره با ادووکان سرمربی مطرح هلندی را تکذیب کرد اما اصفهانیان در مورد مذاکره با لوپتگی حرفی نزد که باید دید با توجه به جنجالهای رسانه‌ای کیروش آیا یک مربی بزرگ و صاحب سبک خارجی هدایت تیم ملی را قبول خواهد کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر