logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۰۷۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امروز انجام شد؛

دیدار وزیر اطلاعات با نماینده ولی فقیه در استان زنجان/زنجان از نظر دیانت و دانش‌ پروری سرآمد است

دیدار-وزیر-اطلاعات-با-نماینده-ولی-فقیه-در-استان-زنجان-زنجان-از-نظر-دیانت-و-دانش‌-پروری-سرآمد-است

حجت الاسلام سید محمود علوی صبح امروز به استان زنجان سفر کرد و در اولین برنامه کاری خود با نماینده ولی فقیه در استان زنجان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش موج رسا; وزیر اطلاعات امروز به زنجان سفر کرد و در نخستین برنامه سفرش به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان رفت .

حجت الاسلام سید محمود علوی امروز برای معاره مدیرکل اطلاعات استان در زنجان حضور دارد، وی پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در زنجان با استاندار دیدار و گفت و گو کرد و در حال حاضر در جلسه شورای اداری استان حضور دارد.

وزیر اطلاعات در این دیدار، اظهار داشت: ائمه ‌جمعه در دل جامعه جایگاه دارند و همواره به جامعه آرامش می بخشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به آسایش و آرامش مردم نیازمندیم،افزود: مردم همواره در صحنه دفاع از نظام اسلامی حضور دارند.

این مسئول با تقدیر از نقش مثبت و هدایت خوب و تقویت عزم و اراده مسئولان برای خدمت به مردم،بیان داشت: افزود: استان زنجان از نظر دیانت، سخت‌کوشی و دانش‌ پروری سرآمد است.

آیت الله شیخ علی خاتمی در دیدار وزیر اطلاعات با وی، اظهار داشت: با تلاش نیروهای مسلح و سربازان گمنام، استان زنجان یکی از استان های امن کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب تلاش کنند تا مشکلات مردم را حل کنند،افزود: مردم همواره در صحنه بوده اند و هستند.

امام جمعه زنجان با اشاره به وقوع سیل در برخی از مناطق کشور،بیان داشت: این اتفاق بار دیگر ثابت کرد مردم کشور ما با مهربانی و کمک به هم نوع هیچگاه همدیگر را فراموش نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: آمادگی کامل مردم و مسئولان باعث شد تا در سیل اخیر استان زنجان خسارت نبیند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر