logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۰۷۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان زنجان:

فرماندهی انتظامی استان زنجان نیروی درجه‌داری استخدام می‌کند

-فرماندهی-انتظامی-استان-زنجان-نیروی-درجه‌داری-استخدام-می‌کند-

رئیس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان زنجان از آغاز دور جدید استخدام این فرماندهی از بین واجدان شرایط در مقطع درجه‌داری خبر داد.

به گزارش موج رسا;و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد  حمیدرضا خزائی اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان زنجان به منظور تکمیل کادر درجه‌داری خود از بین برادران واجد شرایط استخدام می‌کند.

وی افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور استقرار نظم و امنیت، تامین آسایش عمومی و فردی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی از بین دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در درجه‌داری به صورت پیمانی پنج ساله داوطلب مرد می‌پذیرد.

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران و التزام عملی به قانون اساسی، داشتن اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام و ولایت فقیه، عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی در زمان تقاضای استخدام، نداشتن سوء پیشینه کیفری و عدم محکومی شدن به محرومیت از خدمات دولتی، برخورداری از سلامت جسمی و روانی مناسب و عدم اعتیاد را از جمله شرایط عمومی استخدام ذکر کرد.

خزائی با بیان اینکه حداقل معدل فارغ‌التحصیلان بایستی 14 باشد، اظهار داشت: حداکثر سن برای مقطع درجه داری 18 سال تمام است.

رئیس مرکز گزینش و استخدام  فرماندهی انتظامی استان زنجان بیان کرد: علاقمندان می‌توانند با در دست داشتن دو قطعه عکس سه در چهار، تصویر کارت ملی و شناسنامه، تصویر مدرک تحصیلی و سابقه فعالیت‌های تخصصی خود از ساعت 8 تا 14 به نشانی زنجان بزرگراره 22 بهمن –  ضلع غربی ستاد فرماندهی انتظامی استان زنجان- ساختمان اداری امام رضا(ع) مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان زنجان مراجعه کنند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر