logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۰۷۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان:

اکران فیلم های چهار انگشتی،زندانی ها و متری شیش و نیم در سینما بهمن زنجان/سیستم صوتی سینما بهمن زنجان به روز شد

اکران-فیلم-های-چهار-انگشتی،زندانی-ها-و-متری-شیش-و-نیم-در-سینما-بهمن-زنجان-سیستم-صوتی-سینما-بهمن-زنجان-به-روز-شد

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان گفت:در حال حاضر سه فیلم، چهار انگشتی،زندانی ها و متری شیش و نیم در سینما بهمن زنجان در حال اکران است.

میثم زنجانی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: در حال حاضر سه فیلم سینمایی در سینما بهمن زنجان در حال اکران است.

وی با بیان اینکه فیلم چهارانگشتی  به کارگردانی سعید سهیلی،روایتگر قصه جوانی شهرستانی به نام فؤاد است که برای کار به تهران می‌آید که او در ایستگاه راه آهن با دختری به نام الهام آشنا می‌شود،افزود: این فیلم جایزه بهترین کارگردانی از دومین جشنواره فیلم پلیس را به خود اختصاص داده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این فیلم با بازی بهرام رادان،اندیشه فولادوند،لیلا اوتادی،طناز طباطبایی،جمشید هاشم‌پور و مهدی ماهانی در سانس های 17:30 و 21:30 در سینما بهمن اکران می شود.

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان با اشاره به اکران فیلم زندانی‌ها به نویسندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی،بیان داشت:داستان فیلم در خصوص دانشجوی جوانی است که قصد دارد برای پایان‌نامه‌اش روی تعدادی زندانی تحقیق کند.

زنجانی با اشاره به بازی بهنوش بختیاری،هومن برق نورد،بهنام تشکر،هدایت هاشمی،بهاره افشاری،اصغر نقی‌زاده،رسول نجفیان،امیر نوری و برزو ارجمند در این فیلم،بیان داشت: این فیلم در سانس 15:40 در سینما بهمن زنجان به روی پرده می شود.

وی با بیان اینکه همچنین فیلم متری شیش و نیم  به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی در این سینما در حال اکران است، افزود: این فیلم در سانس های 13:20 و  19:10 در سینما بهمن اکران می شود.

این مسئول تصریح کرد: موضوع فیلم در خصوص چند تن از مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر به سرتیمی صمد پیمان معادی است که به دنبال فروشندهٔ بزرگ شیشه در تهران به اسم ناصر خاکزاد هستند.

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان از آغاز اکران فیلم تگزاس از فردا در سینما بهمن زنجان خبرداد و گفت: تا 10 روز آینده نیز در قالب فیلم کودک پیشونی سفید 3 در سینما بهمن زنجان اکران می شود.

زنجانی با اشاره به استقبال خوب مردم زنجان از فیلم های اکران شده ،تصریح کرد: در حال حاضر قیمت 10 هزار تومان است که در روزهای شنبه و سه شنبه نیم بها می شود.

وی گفت: استقبال از فیلم های نوروزی نیز در زنجان مطلوب بود و فروش خوبی از فیلم ها گزارش شد.

این مسئول با اشاره به اکران فیلم های سینمایی در ماه رمضان، گفت: قبل و بعد از افطار سینما بهمن آماده میزبانی علاقه مندان به فیلم است.

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان با اشاره به تغییرات صندلی و سیستم صوتی سینما بهمن زنجان،تصریح کرد: به روز رسانی سیستم صوتی موجب خدمات رسانی مطلوبتر شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر