logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۰۷۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان:

امسال با برنامه خوبی وارد انتخابات‏ مجلس می‌شویم/ لیست قوی از افراد متخصص و ولایی ارائه خواهیم داد

امسال-با-برنامه-خوبی-وارد-انتخابات‏-مجلس-می‌شویم-لیست-قوی-از-افراد-متخصص-و-ولایی-ارائه-خواهیم-داد

مسئول جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با اشاره به برنامه‌های اصولگرایان زنجان برای انتخابات مجلس گفت: امسال با برنامه خوبی وارد انتخابات‏ مجلس می‌شویم‏.

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه اصولگرایان زنجان برای انتخابات مجلس اظهار کرد: ما نفراتی را برای این دوره انتخابات مجلس در نظر داریم که در وقت مناسب معرفی خواهیم کرد.

مسئول جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با اشاره به اینکه اکنون بر روی برخی افراد نظر داریم که هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم، افزود: در زمان بررسی وضعیت افراد هستیم یعنی اینکه چه افرادی دارای شاخصهای مناسب هستند.

وی با بیان اینکه اعتقاد کامل به نظام ولایی یکی از شاخصهای مهم است، عنوان کرد: صداقت و مردم داری و همچنین تخصص و سابقه کاری نیز در انتخاب افراد مورد توجه قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با اشاره به اینکه افراد مختلفی خود برای ورود به این عرصه آماده می‌کنند، گفت: هستند افرادی قوی که دارای این شاخصها هستند و می‌توانند نماینده شایسته‌ای برای مردم استان باشند.

وی بیان کرد: ما در این دوره در تمام شهرستانها افرادی را معرفی خواهیم کرد که شاخصهای خوبی برای نماینده شدن دارند یعنی اصولگرایان زنجان امسال با برنامه خوبی وارد انتخابات خواهند شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر