logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۰۷۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر زنجان:

وضعیت آسفالت خیابانها و سد معبر در زنجان مطلوب نیست

وضعیت-آسفالت-خیابانها-و-سد-معبر-در-زنجان-مطلوب-نیست

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر زنجان گفت: وضعیت آسفالت خیابانها و سد معبر در زنجان مطلوب نیست.

به گزارش موج رسا; احمد نصیری امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه شهر همدان قابل مقایسه با شهرهای اهواز، خرم آباد و زنجان نیست، اظهار کرد: برودت هوای همدان از زنجان بیشتر است اما بنده در تعجبم در شهر به آن بزرگی یک لکه آسفالت و چاله پیدا نکردم.

وی با بیان اینکه آسفالت خیابانهای همدان بسیار مناسب بود، ابراز کرد: در شهر بزرگی مثل همدان سد معبری پیدا نمی‌شود و مقابل مغازه‌ها منظم، فضای سبز و همچنین ورودی‌های شهر نیز بسیار مناسب هستند.

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر زنجان با بیان اینکه همدان قابل مقایسه با زنجان نیست، افزود: پیشنهاد می‌کنم تا شهردار، معاونین شهردار و مدیران مناطق شهری زنجان بازدیدی از همدان داشته باشند چرا که این بازدیدها دستاوردی برای شهر دارد.

وی با اشاره به اینکه حاشیه خیابان خیام و ورودی شهر زنجان وضعیت مناسبی ندارند، گفت: چرا ما نمی‌توانیم مشکل سد معبر را حل کنیم.

نصیری با بیان اینکه دو سال از عمر شورا گذشته است، خاطرنشان کرد: باید دید که در این دو سال چه کار کرده‌ایم، آیا به وعده‌هایی که به مردم داده بودیم، عمل کردیم؟

وی بیان کرد: امیدواریم در زمان باقی مانده شورا بیشتر تلاش کنیم چرا که باید به وعده‌هایمان به مردم باشرافت و مودب زنجان عمل کنیم.

امامعلی دادخواه دیگر عضو شورای شهر زنجان نیز در این جلسه با تشکر از کمکها به مناطق سیل زده کشور اظهار کرد: با توجه به سیلها و خساراتی که در بیشتر مناطق کشور شاهد هستیم، پیشنهاد دارم تا جلسه‌ای در خصوص آخرین وضعیت سیلابهای زنجان تشکیل شود.

وی با اشاره مشکلات راشا کاسپین عنوان کرد: این کارخانه با تمام مشکلاتی زیست محیطی تاکنون حق زباله خود را پرداخت نکرده است، با اینکه ما هزینه را از مردم می‌گیریم اما کارخانجات با تمام دردسرهایشان حق زباله را پرداخت نمی‌کنند.

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه نامه‌های متعددی از طریق دستگاه‌های نظارتی برای شهرداران مناطق در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز صادر شده است، گفت: شهرداران ما درگیر این موضوع هستند، این اقدام کار خوبی است اگر ما روی قانون پافشاری کرده و جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز را بگیریم.

وی با اشاره به در پیش بودن روز معلم و روز کارگرا به لزوم تجلیل شایسته از این دو قشر نیز تاکید کرد.

اسماعیل دویران رئیس شورای شهر زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه با توجه به شرایط جوی در حوزه آسفالت نمی‌توانیم کاری انجام دهیم، اظهار کرد: به محض بهبود آب و هوا پیمانکاران آماده کار در مناطق مختلف شهر هستند.

وی با تاکید بر اولویت قرار گرفتن پروژه‌های عمرانی مناطق محروم برای مناقصه عنوان کرد: با وجود تاکیدات ما هنوز این امر محقق نشده است.

بیان کرد: در حوزه آسفالت نیز کم توجهی به مناطق محروم را در مناقصات شاهد هستیم که نیاز به ورود جدی به این موضوع است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر