logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۰۷۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان:

ویژه برنامه‌های هفته کارگر در سطح استان زنجان برگزار می‌شود‌/ تکریم کارگران نمونه در جشنواره امتنان

ویژه-برنامه‌های-هفته-کارگر-در-سطح-استان-زنجان-برگزار-می‌شود‌-تکریم-کارگران-نمونه-در-جشنواره-امتنان

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان برگزاری جشن بزرگداشت هفته کارگر را از برنامه‌های هفته کارگر عنوان کرد و گفت: جشنواره امتنان از کارگران نمونه نیز همزمان به هفته کارگر در زنجان برگزار می‌شود.

محمد رضا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام کارگر اظهار کرد: در هفته جهانی کار و کارگر برای گرامیداشت قشر زحمتکش کارگر برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفتیم و همه ما موظفیم در راستای حمایت از این قشر جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی با اشاره به نقش کارگران در بحث تولید داخلی تصریح کرد: کارگران نقش خود را در رونق تولید و توسعه اقتصاد داخلی و  دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی انجام می‌دهند.

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه برای تقدیر از کارگران امسال برنامه‌های متنوعی در نظر گرفتیم افزود: در هفته کارگر کارگران نمونه استان تقدیر می‌شوند.

وی با اشاره به غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهداء در نخستین روز از هفته کارگر بیان کرد: این مراسم فردا همزمان با آغاز هفته کارگر در زنجان برگزار می‌شود.

یوسفی همچنین با اشاره به برنامه های بزرگداشت هفته کارگر اشاره و بیان کرد: حضور کارگران در نماز جمعه، حضور کارشناسان تامین اجتماعی در نماز جمعه جهت پاسخگوئی به سوالات کارگران و کارفرمایان، اجرای ورزش همگانی با حضور کارگران و خانواده آنان، اجرای زنگ ورزش صبحگاهی در کارخانه خالص سازان از برنامه‌های هفته کارگر در زنجان است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی ایمنی کار و برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارگران و دیدار با کارگران‌ نیز اشاره و بیان کرد: مدیران ستادی اعضای شورای هماهنگی و نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمائی نیز در این هفته با استاندار محترم‌ دیدار خواهند کرد.

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به تکریم کارگران توسط کارفرمایان و برگزاری مراسم‌های جشن در کارخانجات عنوان کرد: دیدار با بیماران بستری در بیمارستانهای تامین اجتماعی استان‌، برگزاری جشن بزرگداشت هفته کارگر و جشنواره امتنان از کارگران نمونه و برگزیدگان قرآنی‌، برگزاری مسابقات ورزشی بین کارکنان ادارات و سازمان‌های وابسته به وزارت متبوع و کارگران واحدهای تولیدی در رشته های شنا و شطرنج نیز در دیگر برنامه‌هایی است که در سطح استان زنجان برگزار خواهد شد.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر